Pendelen.*spiritueel*

Hoi micromuis

Als dit bij mij uitkomt dan geloof ik er voor de volle 100% in dat er mensen zijn die het kunnen voelen, maar helaas zijn er nog genoeg oplichters.

Ik ben zelf wel spiritueel ingesteld, maar ik geloof niet zo in pendelen. Iemand heeft ooit voor mij gependeld en daar kwam uit dat ik een tweeling zou krijgen, jongen/meisje. Nu heb ik wel 2 kinderen, maar dat zijn 2 jongetjes en het is ook geen tweeling. Manlief en ik hebben wel een wens voor een derde, dus wie weet wordt dat dan een tweeling.

@mamaeilish wil je een naam weten of wat ze doet? Ze komt uit tilburg.

Ja ik heb mijn cyclus er eens op nagekeken, en teruggerekend. Als mijn linkereierstok aan de beurt is (deze maand) heb ik een langere cyclus als wanneer de rechtereierstok aan de beurt is.
Mijn cyclussen zijn 27-28-29, dus ik ga nu uit van 28 of 29...

Heb nu wel spijt of ze niet had kunnen kijken of er iets bij mij in de weg zat wat het tegen zou kunnen houden gezien de darmproblematiek waar ik nu al 12 weken mee loop...en juist nu sinds afgelopen dinsdag mijn laxeermiddel op is wat het allemaal moest laxeren, heb ik weer enorme buikpijn wat me weer aan het twijfelen brengt....maarja we zullen zien, en uiteraard breng ik jullie op de hoogte al er iets nieuws is :)

ze zeggen toch dat je kunt testen 2 weken na de eisprong? Dan zou ik aankomend weekend al kunnen testen, want zou dan vorig weekend mijn ei gehad hebben, of is het pas na bevruchting???

xx

Hoi WY2006

Ik wilde graag beide weten.
Op de site van zwangerschapspagina.nl pendelen een aantal vrouwen.

Je kunt inderdaad 14 dagen na je eisprong kan testen, tenminste als je dan ook geklust heb.

Succes met testen en hou ons op de hoogte/

grt

op dag 7-8-9 was mijn eisprong, 14+ is dag 23 van mijn cyclus, dat is overmorgen op z`n vroegst...
dat ga ik toch niet tegenhouden dat ik ga testen, dus ga ik overmorgen lekker testen :)
Ik houdt jullie op de hogote

Terug
Bovenaan