Pendelen??? Wie kan dit en wat houdt het in??

Heej Yasmine
ben eigelijk ook wel heel benieuwd.
wij zijn voor ons eerste kindje bezig.
mijn naam is marleen spijkerman en mijn meisjesnaam is jonkers.
ik ben geboren op 18 juli 1987.
alvast bedankt.
groetjes marleen

Hoi Yasmine,

Ik heb net mijn 3e mk achter de rug en hoop dit eigenlijk nooit meer mee te maken. Zou je ook voor mij willen pendelen zodat we enig idee hebben of een goede zwangerschap er nog wel in zit? (en wanneer dan ongeveer).
Mijn naam is Dionne Neilen, gebdatum: 12-07-1977
Alvast heel hartelijk bedankt!

groetjes,
Dion

Hoi meiden,
Ik ben Debby van Nijnatten geboren op 25-01-1979 en eigenlijk ook wel heel benieuwd.. Wie ow wie zou het voor mij ook willen doen?
Ýk ben nog herstellende van een mk... ben benieuwd!
Hopelijk wil Yasmine het nog doen, want er zijn nou zoveel verzoeken..

Liefs Debby

hallo,

ik ben nicole vogels we zijn al heel lang bezig   al zo'n 2 jaar en ben er bang voor dat dat onze kinderwens nooit in vervulling kan gaan aangezein de omstandigheden dat ik namelijk nhlelamaal niet menstueerd. zou jij toch voor mijn kunnen pendelen??? ook al is het negetief zou jij mijn dat kunnen vertellen???

nicole vogels
24-06-1986

met vriendlijke groet nicole

alvast bedankt

Hallo Yasmine

Lees van alles over je !
Zou je ook voor wij willen pendelen ?
Agnes Greveling
geboren 26-08-1970

Lieve groet Agnes

Hoi Yasmine,

Nou, er is een lijst met mensen die heel nieuwsgierig zijn. Ik hoop dat het niet erg is als ik het ook aan je vraag. Ben net gisteren ongesteld geworden na ronde 5, dus ik ben erg benieuwd of ik nog lang moet wachten.. Zou je alsjeblieft ook voor mij willen pendelen?!

Ik heet Kim Dijcks, 25-05-1979

Je hoeft je niet te haasten hoor, kijk maar wanneer je tijd en zin hebt!

Liefs

Hallo Yasmine,

een vriendin van me heet
Visser met de meisjesnaam en is op 10-10-1976 geboren, zij is zo onzeker geworden, ze zit in de medische mallemolen en vroeg of je voor haar wil pendelen.

ik hoop dat je dat voor haar zou willen doen.

alvast heel hartelijk bedankt!

groetjes van ikkens

Aan de ene kant wil ik t ook wel vragen, maar aan de andere kant ben ik bang dat er een antwoord uitkomt dat het nog heeel lang kan duren....
Ik ben pas bezig dus misschien dat ik ooit nog eens laat pendelen (als het niet gelijk lukt dus)...

Terug
Bovenaan