pendelen

A

Anoniem

Guest
hallo hallo iemand hier ervaring met pendelen of het laten doen van pendelen ?
Heb het van de week laten doen op babybrabbel , was wel benieuwd naar dames met ervaring en of het vaak uitkomt ja of nee.
groeten nicolette ronde 5 ,2e kindje

Hoi,
Ik ken dat helemaal niet, kun je dat op babybrabbel doen?
Heb ik nog nooit gezien.
Wat kwam er bij jou uit??
Liefs Rene

Hallo,

Ik heb het wel eens 'echt' laten doen, maar of het klopt kan ik je niet zeggen. Tot op heden wel... Er kwam in ieder geval uit dat ik 4 kinderen zou krijgen en dat de eerste binnen een bepaald tijdsbestek zou komen en een zoontje zou zijn. Dat klopt allebei, maar of ik die vier ga halen???

Groetjes, Lionsmamma

Pendelen???

Uhhh wat is dat? Klinkt interessant...

Heb je de link naar babybrabbel want ik zie het ook niet?

Liefs

er is 1 iemand die dat doet bij bb en dan moet je je opgeven op een lijst ,ze werkt ze per 10 af.Bij mij kwam uit dat ik in augustus zwanger zou raken van een jongetje.Moet dus nog wel even dus haha. Vind het wel grappig maar was eigenlijk benieuwd of meer mensen dat kunnen en of er dan hetzelfde uit zou komen.
als je het op wil zoeken moet je naar het forum, topic zwanger worden en dan ergens onderaan staat pendeltopic.
Er schijnt nog ergens een aparte site voor te zijn , maar dan moet je behoorlijk veel registreren, had daar weinig zin in.
De dame in kwestie schijnt nogal vaak gelijk te hebben als ik naar de reacties kijk...
Groeten Nicolette

hoi nicolette!

Nou ik heb ook laten pendelen er kwam uit dat ik in juli zwanger raak van een jongen.
Hoop eigenlijk dat ze er naast zit en dat het eerder raak is, maar ja zoals je als zei heeft ze het wel erg vaak bij het juiste eind.
Hoe staat het bij jou? Je hebt nu toch ook rond deze datum je NOD?
Ben errug benieuwd!!!

Groetjes,
mama2004

Hoi,
Ik heb me opgegeven voor het pendelen, ben benieuwd wat eruit komt.
Liefs Rene

Hallo!

Kan iemand mij vertellen wat pendelen is? Is het iemand die voorspellingen doet?
Ben natuurlijk ook erg benieuwd!

Ik heb gezocht op babybrabbel, maar kan het nergens vinden.
Waar kan ik het vinden op die site?

Gr MM

Terug
Bovenaan