pendelen

Zoals ik al zei heb ik ook voor mij laten pendelen. Als ik het goed begrijp gaat het als volgt:

Ze had van mij wat persoonlijke gegevens nodig volledige naam en geboortedatum. Dit schrijft ze op papier en houd daar de pendel boven wanneer ze zelf erg geconcentreerd , maar ontspannen is. Een dubbele draad met naald in het midden kan ook volstaan als een pendel geloof ik. Ze wacht tot de pendel eerst stil is en dan gaat ze de maanden af en vraagt wanneer je zwanger mag raken. Hierop reageert de pendel , hij kan stil blijven, rondjes gaan draaien of in een lintje bewegen. Wat nou precies de betekenis van de bewegingen is weet ik niet hoor!
Nou hoop toch zonder er verstand van te hebben een duidelijke uitleg gegeven te hebben.

Groetjes,
mama2004

Hoi MM
Je moet Chat/forum aanklikken en vervolgens zwanger worden. Ga dan helemaal naar beneden bijna onderaan de pagina staat een topic over pendelen.
Succes.
Liefs Rene

Hoi Hoi,

Ik heb ook net een verzoek gedaan om voor me te laten pendelen....kon alleen niet goed opmaken of ik nog onder de 10 zat??? we w88 het maar af....
Hoe lang duurt het ongeveer voor ik reaktie heb??? Aankomend weekend heeft ze vrij duss zowiezo volgende week pas...

Ben heel erg benieuwd..

Groetekus

Daan

Hai,

Ik heb het dinsdag aan degene van bb gevraagd.
Bij mij kwam eruit dat ik in mei zwanger raak en een meisje krijg.
ben benieuwd. Ik heb alleen nu wel het gevoel dat het nu geen zin heeft om te klussen, want ik wordt toch pas in mei zwanger.
Volgens mij ben ik toch wel beinvloedbaar wat dat betreft. Ik hang me er t eveel aan op.
Dat is niet goed volgens mij. Ach we  klussen toch wel hoor.

xxx matahari  

he mama 2004, rode duivels al op bezoek gekregen donderdagavond,1 voordeel weet nu dat mijn cyclus de afgelopen 3 keer 25/26 dagen is.
Zit dus weer ronde verder,5 nu,maar ja volgens pendelen toch pas augustus raak he,heb ik wat meer tijd om te oefenen haha, jij al meer nieuws ?
groeten nicolette

Hallo allemaal,
Ik heb me ook laten pendelen bij brabbel.com
Er kwam uit dat ik zwanger wordt in mei van een jongen.ben benieuwd.
ik heb me gister ook laten pendelen door iemand anders en die zei dat ik deze maand zwanger ben/wordt van een jongen. heb volgend weekend me nod dus wordt extra spannend. duimen maar.
knuffels

Hallo meiden,

Ik ben nieuwsgierig geworden naar deze site omdat veel meiden op mijn forum laten pendelen die hier vanaf komen....

Ik dacht laat ik de link maar geven dan weten alle meiden waar ze kunnen laten pendelen....

Ik heb hier gelezen dat er meiden zijn die op babybrabbel laten pendelen maar daar zit maar 1 iemand die pendelt en die heeft net een miskraam gehad dus zal het even niet doen....

Kom op mijn forum kijken en jullie zien een 8 tal pendelaars die het graag zouden willen doen...

Wel moeten jullie je eerst registreren....Het is belangrijk om dan eerste even bij het topic LEEST DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG...te lezen en dan zien jullie wie er pendelen en wat je ervoor moet doen/doorgeven....

Ook is het natuurlijk leuk als jullie ook af en toe komen mee kletsen...Er zijn er al velen geregistreerd en we hebben het heel gezellig daar.....

Dit is de link...

http://www.armbell.com/forum/
index.php?mforum=nientje28  (maar dan achter elkaar natuurlijk)

Hopelijk tot snel een keer....

Liefs Nientje

Terug
Bovenaan