pendelen

A

Anoniem

Guest
Hee hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en wilde eens vragen of er ook iemand is die kan pendelen. Ben nu 9 maanden bezig om zwanger te worden en heb in april een miskraam gehad. Ik heb al een zoon van1,5. Mijn vriend werkt in het buitenland en is maar 4 maanden per jaar thuis, dus de kans wordt klein dat het raak is. Ik weet dat pendelen geen 100% garantie geeft dat het uit komt, maar dan heb ik een beetje houvast. Ik snap gewoon niet waarom het zo lang duurd. Groetjes!

Hoi,

Misschien een beetje dom (ben ook blond) maar wat is pendelen?

groetjes
talke

Er zijn mensen die (meestal) met een kristal aan een touwtje (om het zo maar te zeggen) na kunnen gaan of iemand zwanger wordt en hoe lang dat duurt voor het zo ver is en ook wel wat het wordt. De pendel gaat dan draaien of heen en weer bewegen geloof ik. Het is geen voorspelling waar je 100% van op aan kunt, maar ik geloof er wel in. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is  

Hoi,

Ik heb zelf op het forum van de flair, www.flaironline.nl  laten pendelen.
Het is daar erg druk maar je krijgt wel snel antwoord.
Bij mij hadden ze gependeld dat ik deze maand zwanger zou zijn van een zoontje en ik heb dit weekend als het goed is mijn ei dus zijn druk aan het klussen dus ben benieuwd.
Weet inderdaad dat het niet 100% gegarandeerd is maar net als jij geloof ik er wel in.
Ben benieuwd wat er bij jou uit komt.

Succes en laat het even  weten

Groetjes Rina

ik heb ook laten pendelen op datzelfde forum en bij mij kwam eruit dat ik in okt. zwanger zou zijn...
ik was nieuwschierig en daarom heb ik laten pendelen... wie weet komt het uit, maar of ik er in geloof?? ik ben er te nuchter voor denk ik. als de pendel wel gelijk krijgt, denk ik nog dat het toeval is. haha!!

liefs sas

ik heb dat ook gedaan maar ik hoop niet dat  ze gelijk hebben, want dan zou ik pas april 2008 zwanger zijn.

ik heb net even gekeken op flaironline maar kan het niet vinden,weet iemand waar ik moet kijken?onder welk onderwerp?

Ik durf t eerlijk gezegd niet....Ben bang dat er uit komt dat ik nooit zwanger zou worden...Ergens wil ik er niet in geloven, want t zou wel raar zijn..maar vrouwlijke collegas van mn  vriend hebben t bij elkaar gedaan (kan ook alleen n vrouw bij n vrouw, mn vriend probeerde t bij iemand maar toen deed ie niks) en daar klopte t dus bij. Niet wanneer t zou komen..maar wel wat...en bij eentje klopt t als n bus. Als ie gaat draaien wordt t n meisje en op en neer n jongen..Als ie stil blijft hangen krijg je er geen..en ben dus bang dat dat gebeurt...

Terug
Bovenaan