pendelen

Hoi hoi,

Ik heb net ook even gekeken en mijn gegevens achtergelaten. Spannend.
Je gaat naar die een keer eerder hier is geplaatst en dan naar forum en dan naar baby en dan staat hij bijna bovenaan pendelen nr  5 ofo.

Groeten Saskia

Nou het is me duidelijk.

Ik ga er nog even over nadenken of ik dat wil doen of niet. Mede omdat ik denk dat ik daar in geloof.

We zien het wel
bedankt voor de uitleg

liefs talke

Ik heb vanmiddag ook mijn gegevens daar achter gelaten en ik had 2 uur later antwoord.
Ik zou ik januari 2007 zwanger worden en een jongen krijgen. Daarna zou ik
nog een jongen krijgen.
Ik hoop dat ze ongelijk heeft want ik wil niet pas in 2007 aantellen maar NU!!!!!!!!!! (ha,ha)
Maar goed. We hopen er het beste van.
Geloof er niet echt in.

Groetjes Esther

heb me gegevens vanmiddag ook ingevuld maar tot nu toe nog niks geen antwoordt gekregen!! we w8 ff rustig af hahah ben wel benieuwd! op zich geloof ik niet in die dingen maar ja je weet nooit

Ik heb inmiddels ook mijn gegevens er op gezet, maar nog geen reactie gehad  Op een andere site was ook een pendel topic maar dat is gestopt, dus ik hoop nu echt wel antwoord te krijgen...

Ja,ik heb ook mijn gegevens ingegeven...ben benieuwd!!
Ik ben een maand of 4 geleden naar een kaartlegger geweest,op een beurs.Hij vertelde me dat ik een zoon zou krijgen en dat ik gelijk met mijn vriendin zwanger zou zijn,zij is nu 14 weken zwanger.maar op dat moment wilde mijn vriend nog geen kinderen dus ik geloofde het niet echt...begin nu toch te twijfelen...hopelijk heeft hij gelijk!

Liefs.Swinnie

Nou mijn uitslag is binnen van het pendelen.
Als ik het geloven mag wordt ik november zwanger van een meisje.
We zullen zien of het klopt dat van een meisje zou ik wel super vinden ik heb nu namelijk al een zoontje.
Nou wij kunnen in ieder geval nog even oefenen.
Morgen mijn NOD of in dit geval waarschijnlijk WOD.

Groeten Saskia

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in. Althans niet in het pendelen via internet. Een tijdje terug, ik geloof in december/januari was het hier op het forum ook even een hype. Iedereen liet zich pendelen via Nientjes Forum (oid). Ik ook. Heb toen aan vier dames gevraagd en wat denk je? Ik zou in februari een meisje krijgen, in april een meisje of een jongen en in juni een jongen. Dat gaf me hoop, 1 van de 4 zou toch wel gelijk kunnen hebben?!. Maar inmiddels is het bijna augustus en ben ik nog steeds niet zwanger na 13 rondes.

In 2003 werd ik zwanger (na twee rondes) en toen heb ik wel laten pendelen door een kennis (boven mijn buik). Zij gaf aan dat het een meissie zou worden. Terwijl iedereen, inclusief ons eigen gevoel, zei dat t een jongetje zou zijn. De pendelaarster had gelijk: het werd een mooie meid.

Groet, cee

Terug
Bovenaan