Pendelen

Dag meiden

Ik schrijf ook actief mee op een andere forum waar ze meiden die zwanger willen worden of zijn Pendelen. Nooit geweten wat pendelen was heb er informatie over gevonden en vond het erg interresant. Heb nu zelf een pendel aangeschaft en pendel regelmatig voor mezelf en voor anderen. Omdat ik pendelen voor mezelf erg moeilijk vind heb ik gevraagd aan de andere meiden of ze voor mij wilde pendelen. Ik heb daar van twee meiden uitslag gekregen de een voorspeld sept 07 zwanger van een meisje en de andere voorspelde juli 07 zwanger van een meisje en een jongen. Vind dit zo grappig ben benieuwd wat er uitkomt. Ik pendel op dit moment vragen met een antwoord ja of nee. Heb getest met mijn man en de antwoorden klopt precies. Niet dat je volledig moet afgaan op een uitslag van zo'n pendel want het komt ook niet altijd uit. Maar ikzelf (mijn mening) vind dit gewoon al leuk om te doen. Zijn er ook meiden meer die zich hebben laten pendelen.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Ik heb me ook aangemeld op een ander forum en daar hebben ze het ook over pendelen. Ik heb het nu eenmaal laten doen en daar kwam uit dat in december zwanger zou kunnen zijn van een dochter. Dus ben ook erg benieuwd.
Als je wil, wil je dan ook voor mij pendelen??
Weet niet of ik het helemaal moet geloven maar wel erg nieuwschierig hahahah.

Groetjes
Debbie

Hoi Debbie

Ik wil wel voor je pendelen alleen heb ik wel je naam + meisjesachternaam en geboortedatum nodig. Dan heb ik een beetje inzicht in jou. Ik weet niet of je wel wilt dat je naam hier komt te staan.

Liefs Sharine

Hallo,

Wat leuk zo'n pendel actie.
Ik vind dat wel grapig.
Maar ben wel benieuwd waar kun
je dat doen dan????
Ik ben ook wel nieuwschierig waneer het
voor ons zal kunnen zijn.Al hoeft het niet waar
te zijn maar is wel grappig.

Groetjes Belinda

hoi hoi, ik ben bij de gyn bezig, maar ook bij een paragnost en die heeft toevallig ook afgelopen woensdag gependeld!!
alleen niet voor wanneer ik zwanger zou worden maar wanneer ik precies mijn eisprong heb!! echt raar he!! hij ging door de agenda heen met dat dingetje en bij 15 juli ging dat echt heel raar draaien!!! en toen bij de 16 juli ging het weer gewoon rustig verder, dus nou hebben we datums meegekregen wanneer wij moeten klussen!! nou dat gaan we braaf doen en dan moet ik dinsdag 17 juli weer bij hem terug komen en dan kan hij me vertellen of dat het zo is ja of nee,
spannend!! voor ons allemaal,
zou je voor mij ook eens willen pendelen???
mijn naam is:
wendy oosterbos
geb: 27-10-1982
ben benieuwd,
succes, xxx wendy

Hoi belinda en depri

Ik zou vanavond wel even voor jullie pendelen. Ik doe dat sávonds omdat overdag mijn kinderen hier over de vloer lopen en dan kan ik me niet goed concetreren. Ik doe mijn best voor jullie.

Liefs Sharine

Hallo,

Ik was nartuurlijk te nieuwschierig.
En ben wezen googlen maar ik
weet niet of ik het goed heb gedaan
maar zo als het er nu naar uit ziet
zal het een jongen worden maar ja.
Nu weet ik nog niet waaneer het mogelijk
zal zijn???
Maar als je voor mij vanavond wilt doen heel
graag ik gewoon nieuwschierig!!!!
Die vrouw legde het uit dat je het met een ketting