Pendelen

Dag meiden

Ik heb vanavond voor jullie gependeld.

Voor belinda heb ik gependeld: Juli 07 van een meisje

Voor depri heb ik gependeld: augustus 07 van een meisje

Voor joyce heb ik gependeld: september 07 van een jongen.

Ik weet niet of het zo is maar hoor wel graag van jullie of ik het goed heb gehad. Ik zie nu eigenlijk dat jullie achter elkaar zwanger mogen raken.

Hoop voor depri en joyce dat ze natuurlijk deze maand nog zwanger zou mogen raken.

Liefs Sharine

Hoi Gizzymo

Als je het wil weten moet je even googlen naar pendelen. Daar kun je heel veel informatie over vinden. Als ik het allemaal moet opschrijven word het een heel lang verhaal.

Liefs Sharine

hoi sharine,
zou je het ook voor mij uit kunnen rekenen
Melanie ( 2de naam Daphne) Lorsheijd
02-09-1988
14 juni voor het laatst ongesteld
bedankt xxxxx daphne

Hoi Daphne

Ik heb voor jou net nog even gependeld.

Ik pendelde voor jou : september 07 zwanger van een jongen

Hoop voor jou dat ik het mis heb en dat je eerder zwanger mag worden.
Ik hoor graag of ik het goed of fout had.

Liefs Sharine

Hoi Daphne

Met 07 bedoel ik het jaar 2007 dus ik pendel eerst of jullie dit jaar nog zwanger worden. Zo ja dan ga ik de maanden af, begrijp je. Dus 07 staat voor het jaar 2007 dus dit jaar nog.

Liefs Sharine

Weet ik niet ik doe het nog maar net eigenlijk. Dus ik weet het niet. Heb eerst flink op mezelf geoefend met vragen wat moest kloppen en dat klopte wel. Maar dit doe ik eigenlijk nog maar net. Dus ik ben zelf ook erg nieuwsgierig of de pendel het goed heeft. Je kunt het niet zomaar doen, je moet heer geconcentreerd zijn en je moet rustig zijn in je hoofd. Dus als ik gestrest ben of erg moe in iedergeval onrustig ben moet ik niet gaan pendelen want anders kom je er niet uit.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan