Pendelen

Hoi Sharina en andere meiden,

Ik weet wat pendelen is, omdat mn vader (magnetiseur en paragnost van beroep geweest) dit ook vaak deed. Nu hoef ik normaal niet echt iets te weten over de toekomst, maar nu ik dit las werd ik toch ook wel een beetje nieuwsgierig. Ik heb het gisterenavond voor mezelf gedaan....en er kwam uit dat ik in augustus zwanger wordt. Nu wil ik niet weten of het een jongen of meisje wordt, ik vond eigenlijk alleen  maar belangrijk of deze aankomende zwangerschap wel goed  zal gaan. En daar kwam ook een ja op.  Nu pin ik me nergens op vast hoor.....en meiden dat moeten jullie ook niet doen. Want als je te krampachtig ergens naar verlangt en denkt dat het die maand gaat  gebeuren...zal je zien dat  het niet lukt. Dus neem het niet al te serieus, maar het zal  leuk zijn als  we het daadwerkelijk bij het juiste eind hebben.

Succes allemaal!

liefs, Kitty  

Hoi, ik ben een jaartje of 5,6 geleden bij een vriendin in Groningen geweest en die had zo'n pendel. Na een borrel en een joint is ze bij mij gaan pendelen met de vraag hoeveel kinderen ik krijg en of het jongens/meisjes zijn.
Er kwam uit dat mijn vriend  en ik drie kinderen gaan krijgen, 2 meisjes en een jongen.
Ik ben nu 28 weken zwanger van de 1e en we verwachten een meisje.
Erg grappig. Dus ik hoop dat er ook nog twee andere kindjes mogen komen in de toekomst.

liefs Suus

Hoi Sharine,

Ik heb mij al een keer eerder laten pendelen maar deze kwam niet uit.
Nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd wat jou pendel zegt.
Na 17 maanden klusssen zou het toch wel heel leuk zijn als er een eindelijk een broertje of zusje voor onze zoon zou komen.
Dus mijn vraag is wil je mij alsjeblieft ook pendelen?

Saskia Kattouw   16-04-1980.

Liefs Saskia

hoi sharine, dank je wel voor het pendelen!!! het kan wel kloppen want ik heb nu een dochtertje van 5 jaar en mijn eerste kindje 6 jaar geleden was een jongentje, helaas dood geboren, maar ik was benieuwd of dat hij inderdaad ook mee telde met het pendelen,
en ja dus, ik heb eigenlijk nog 1 vraagje??? als je geen zin meer hebt dan moet je dat gewoon zeggen hoor!!
maar ik wilde graag de geslachten weten van mijn drie kindjes als dat kan?? want ik ben ook bij een paragnost bezig en die   heeft ook voorspeld dat ik 3 kinderen ga krijgen en ook de geslachten maar nu wil ik eigenlijk ook weten wat er bij jou uit komt , kijk dan weet ik het eigenlijk wel wat zekerder voor mezelf!! ik lees het wel, als je er tijd voor hebt gehad,
alvast bedankt,
xxxx wendy
WENDY OOSTERBOS
GEB: 27-10-1982

Hoi Depri

Ik had voor jou gependeld dat je 3 kinderen zou krijgen in totaal. Ik denk dat je eerste kindje daarbij hoorde. Dus dan krijg je nog 1 kindje. Jou vraag is dus wat het dan zou worden want ik weet nu dat je een zoon en een dochter hebt. Ik wil dit best doen maar het kan echt wel even duren ben erg druk.

Dag meiden

Ik ben erg vereerd dat ik jullie mag pendelen. Maar op dit moment ben ik erg druk. Heb stapels papiertjes met namen van meiden die gependeld willen worden. Ik pendel namelijk actief op een andere forum en heb daar ook aanvragen voor. Ik wil daarom eerst deze aanvragen afwerken omdat ik daar geregistreerd sta als pendelaar. En daar moet je eerst actief meekletsen voordat men je pendeld.
Pendelen is niet iets wat je zo tussendoor even doet, je moet erg geconsetreerd zijn en geen prikkels van buitenaf hebben. Als je moe of gestrest bent werkt de pendel niet. Heb thuis 2 kids lopen die me af en een beetje onrustig maken zodat ik er af en toe moe van ben. Ik pendel namelijk niet elke avond doe het wanneer ik rustig en tijd voor heb. Hoop dat ik hier mee duidelijk ben want het kost mij ook veel energie om te pendelen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan