pendellijst!

Hee Meiden!

Heb natuurlijk ook gependelt........

April 2006 van een meisje!!!

Ben zeer benieuwd!!!

Iedereen verder heel veel succes met zwanger worden!

Liefs,Nina

Hallo Nathalie,

Ik heb Nietje laten pendelen en die kwam uit op febr. 06 en een meisje. Kun je dit op de lijst bijwerken!

Daarnaast heb ik bij patricia en bij Claire nog uitstaan, ben wel benieuwd waar zij mee komen.

Gr Tieneke

Meiden

Ik wil even kwijt dat wij pendelaars veel tijd steken in het pendelen voor anderen en dit doen we met veel plezier maar het is niet de bedoeling dat jullie gaan uittesten of de pendel inderdaad kan zien dat jullie zwanger zijn....De pendel is niet 100% juist en het is dus maar een indicatie...

Wij willen jullie dan ook met klem vragen om aan te geven als je zwanger bent zodat wij niet voor niets pendelen....

Als jullie er niet in geloven of willen geloven dan is dat prima maar ga ons dan niet uittesten ermee.....

Het is een tijdrovende bezigheid en dan doen we het liever voor mensen die er wel in geloven...En die we ermee kunnen helpen...

Liefs Nientje

he bah wat ongezellig jongens
als je er niet in geloofd en denkt dat je het even kan uittesten vind ik dat echt onaardig.
nu zijn er straks mensen die er wel in geloven en niet meer geholpen kunnen worden door van die geinponums..... met andere woorden stop er mee!

hoi,

ik heb ook laten pendelen door nientje, heidike, pendie, lisse, claire, cynthia en patricia...

ik heb 3 van de 6 antwoorden:

1: nientje =     mei ' 06
2: heidike =   augustus ' 06
3: pendie =     februari ' 07

ik heb niet laten pendelen om de pendelaars uit te testen, maar ik vind de uitslagen zo ver uit elkaar liggen dat ik niet echt weet of het de waarheid is.
ik vind het meer op "gokken" lijken.

maar wie weet.... is er een pendelaar die het wel goed heeft.
nogmaals met alle respect voor de pendelaars, want ik geloof idd dat ze er veel tijd in steken.

liefs matahari

ik heb me laten pendelen en kreeg al heel snel een positieve reactie van heidike, ik ben al zwanger van een meisje! leuk verheug me er echt op!

Ik heb nog drie pendeluitslagen:

Cynthia:maart 2006 zwanger van een meisje
Patricia: voor jou kom ik op (maand van bevruchting) mei 06 van een jongen
Pendie: Ik kom voor je uit op februari 2006, jongetje en je zou in totaal 3 kinderen krijgen

Ik had al uitslag van Heidike en Nientje. Grappig dat vier van de vijf uitkomen op februari/maart. Er is hoop! hahaha. Het geslacht blijft een vraagteken, maar dat doet er voor mij ook niet toe. Ik zou zowel een jongetje als een meisje geweldig vinden...

Liefs Caroline

Hoi Meiden !!

Ik heb verschillende uitslagen gehad tot nu toe, 3 meiden hebben hetzelfde voorspeld !!!
Alleen jammer dat het pas in 2007 staat te gebeuren............

Maart 2006                   Meisje        Sproetje
Januari 2007                Meisje          Nienke
Januari 2007                Meisje        Patricia
Januari 2007                Jongen        Pendie
Augsutus 2006          Jongen        Anita ( babybrabbel)
September 2006      Meisje        Heidike

Als 1 van de 6 zou kloppen zou ik al heel blij zijn !!!!
Wilde alleen maar dat het effe iets snellen zou zijn dan over een jaar pas.,......

Knuffie van Blanca

Terug
Bovenaan