<p>Hoi!</p><p>Afgelopen vrijdag begonnen met Pepti voeding voor mijn dochtertje van 9 weken, op aanraden van de arts op het consultatie bureau. Dit vanwege vele spugen, haar roffelige huidje op haar gezicht en dat ze niet genoeg aan kwam qua gewicht (+ ik heb als baby ook Pepti gehad). Ze zit op 120 ml per voeding, dus zijn eerst begonnen met 1 schepje Pepti en 3 standaard en sinds gisterenmiddag geven we volledig (4 schepjes) Pepti. <br /><br />Het spugen lijkt nu ietsje minder al, maar we hebben het idee dat het nu wel omhoog komt maar juist meer in haar keeltje blijft hangen ipv dat ze het uit spuugt. Waarbij ze gisterenavond dus bijna stikte, wat mij heel erg heeft laten schrikken. Ook heb ik het idee dat ze nu meer slijm produceert. <br /><br /></p><p>Iemand hier ervaring mee? Ik zit er over na te denken om zometeen Johannes broodpitmeel te gaan kopen om dat in haar voeding erbij te doen. Alleen hoeveel moet ik er dan doorheen doen en is dit wel aan te raden aangezien ze niet veel aan komt in gewicht en ze dan misschien minder voeding tot zich neemt?</p><p>Ook de spuug die in haar keeltje blijft hangen - zou ze dan verborgen reflux hebben? Ze heeft ook soms een rochelende ademhaling en gisterenavond hoorde ik voor het eerst ook een beetje een piepend geluid na de voeding. <br /><br /></p><p>Iemand hier ervaring mee en tips voor?</p><p>Groetjes,</p><p>Marloes </p><p> </p>