Pepti voeding en spugen

Wij gebruiken de flessen van difrax en wij gebruiken de eerste 4,5 minuten de S speen en als wij zien dat ze er niks meer uit krijgt gaan wij over op de M speen
Jr moet dit wel goed in de gaten houden anders krijgen ze teveel lucht binnen. DeS speen is echt maar van hele korte duur meestal de eerste 20,30 ml gaat er dan uit
 
[quote quote=10439675]Wij gebruiken de flessen van difrax en wij gebruiken de eerste 4,5 minuten de S speen en als wij zien dat ze er niks meer uit krijgt gaan wij over op de M speen Jr moet dit wel goed in de gaten houden anders krijgen ze teveel lucht binnen. DeS speen is echt maar van hele korte duur meestal de eerste 20,30 ml gaat er dan uit[/quote]

Dank je wel! Ik ga even puzzelen hoe ik het beste kan doen!
 
Nou ondertussen zoveel spenen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Of ze weigert de speen na een paar minuten omdat er bijna niks uit komt, of het gat is te groot waardoor ze hem veel te snel leeg heeft. Ze blijft er ook bij spugen.... 
 
Misschien iets meer jbpm? Wij hadden die van de Kruidvat, zat een maatschepje bij en daar deden wij 1 van. Is ongeveer een kleine theelepel, maar je mocht er 1 a 2 per 100 ml.
 
Ja daar twijfel ik dus een beetje over! Het consultatiebureau gaf aan dat ik van die natuurlijke jbm niet meer dan 1/4 van een theelepel mocht geven (en dit staat ook op de achterkant van de verpakking). Kan het dan geen kwaad als ik veel meer doe? Ik heb de vorige keer tussen een halve en kwart thee lepel gedaan (dus al ietsje meer) maar ook toen bleef ze spugen, dus dan moet ik echt veel meer gaan geven dan er op staat. 
 
Hmm ik zou niet meteen meer geven dan wat er op de verpakking staat nee. Wat je wel kan doen is het even laten staan, 10 min ofzo, dan kun je kijken of de melk echt wat dikker wordt. Als dat niet zo is, dan doet die jbpm niet zo veel en is het logisch dat ze blijft spugen. Ik durf verder niet zo veel erover te zeggen omdat wij niet die 100% natuurlijke gebruikte..
 
Terug
Bovenaan