Per direct ziektewet....

Lieve meiden,

Waar ik al bang voor was, is werkelijkheid geworden!
Vanochtend gewerkt en om 14:00 uur moest ik weer naar de fysio. Een tijdje met haar gepraat over het wel en wee van m'n rug. Het wordt niet beter en zij had gehoopt al in een heel ander stadium te zitten met de bahndelingen maar helaas.....

Haar advies was om per direct (zeker) de komende 2 weken voor 100% de ziektewet in te gaan, puur en alleen om te kijken of volledige rust gaat helpen.
Dus met lood in de schoenen mijn werkgever gebeld en die nam het gelukkig enorm goed op!

Ik heb wel zelf het idee aangedragen om morgen de huisarts te bellen voor een afspraak (morgen of op zeer korte termijn) ter ondersteuning van mijn ziekmelding en ook ga ik morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak met de gyn. Wij hebben geen vaste gyn (ziekenhuis is daarvoor te groot) en na elke echo kunnen we vaak weer gaan, zit niet standaard een gesprek aan vast. Wil gewoon ook ff met de gyn van gedachten wisselen hierover.

Ik voel me heel erg dubbel. Ik wil graag werken en ik zit er echt niet op te wachten om 7 dagen in de week thuis te zitten maar mijn lijf schreeuwt om rust en daar MOET ik naar luisteren.

Ik hoop dat het over 2 weken beter gaat en weer wat uurtjes kan gaan werken maar goed....dat is wel heel erg op de zaken vooruit lopen.

Liefs Lynn.

P.s. Heb sinds een paar dagen ook enorm last van maagzuur, hebben jullie dat ook? Rennies helpen helaas helemaal niet en liever neem ik ook niets in maar gatver....hoe vies is dit?!!

Hey lynn..

Wat vervelend! Juist omdat je zo graag nog wilt werken. Wel fijn dat je werkgever het goed oppakte!

Vergeet niet dat het voor jou toch wel een stukje zwaarder is als voor ons! Kijk inderdaad even de komende 2 weken aan maar als het niet gaat dan gaat het niet he!

Maagzuur nog niet echt last van, moet ook eerlijk gezegd zeggend dat ik niet precies weet hoe dat voelt, heb het nl nog nooit gehad.

Heb wel al op eerdere forum gelezen dat een glas melk schijnt te helpen.

Voel je niet bezwaard Lynn en neem je rust. Luister naar je lichaam.

Succes en een knuffel!

Ach meis, wat balen! Hoop dat de rust je goed doet, luister goed naar je lichaam. Het is voor een heel goed doel!

Sterkte en zoek wat tijdverdrijf: goed boek, sokjes breien...;).

Liefs,
Annet

Hè vervelend voor je zeg! Maar zoals je weet herken ik het echt heel erg goed! Verschrikkelijk om aan je werkgever te moeten vertellen en hele dagen thuis is ook waardeloos! Pff je moet er wat voor over hebben hè om zwanger te zijn!
Nou heel veel sterkte, goed rusten, misschien kan je dan over 2 weken weer eens aan werken gaan denken!
Kus van anneke

oh ja maagzuur, praat me er niet van. Neem ook geen rennies meer, daar word ik dus straal misselijk van.
Ik neem gewoon een glas cola. is niet het gezondste wat je kan nemen, maar bij mij werkt het wel.
Dat kan echt een opluchting zijn!

liefs

Hey meid,

Heel vervelend voor je, kan me voorstellen dat je dit helemaal niet wil. Maar, tis wel het beste denk ik!
Toen ik officieel minder ging werken voelde ik me eerst bezwaard maar had er op een gegeven moment wel vrede mee, en zoals je zegt: alles voor jullie twee boys!

Maagzuur heb ik ook last van, maar het komt sneller opzetten na vet of zwaar eten of koolzuurhoudende dranken. Wat ook helpt is een beetje vanillevla eten.

Of je bed een beetje rechtop zetten of een extra kussen, maar dat is wellicht weer niet zo lekker voor je rug. Maar t hoort er helaas bij...

Sterkte meid maar hopelijk helpt de rust je en kun je wellicht met minder pijn door je zwangerschap hee. Zou voorlopig even niet aan werken denken...

Groetjes

Vervelend Lynn, maar wel beter zo.
Nu kun je alle rust pakken die je nodig hebt.
Ik heb ook al een paar weken last van maagzuur.
Een rennie helpt dan goed en kan echt geen kwaad.
En wat bij de en wel helpt, helpt bij de ander weer niet. Ik kreeg gister na het drinken van 4 slokjes cola juist last van maagzuur.

Sterkte en denk toch vooral om je jezelf en de boys!

Liefs, Peet

Terug
Bovenaan