Per direct ziektewet....

jammer zeg, maar denk nu wel aan je zelf! als je na de bevalling met de brokken zit is dat ook niet fijn!!

bij de huisarts kan je een middel krijgen tegen maagzuur, als rennies ed niet helpen! dat hielp bij mij supergoed!

dat is balen zeg! maar luisteren naar je lichaam is toch echt het beste en het belangrijkste voor de baby`s. thuis zitten is natuurlijk niet leuk. maar nu kun je wel rusten wanneer je het nodig hebt!
succes!!

och lieverd, snap dat dat helemaal niet is wat je wilt, maar tis echt het beste voor nu! ga er niet te gauw vanuit dat je met 2 weken weer werkt, je hebt echt rust nodig anders blijf je last houden en wordt het alleen maar erger. Ik wilde ook niet thuis zitten, maarja heb nu ook niet veel andere keuze. Welkom bij de bankhangclub whaha. Fijn dat je werkgever het goed opnam!

oja en magzuur hier nog 1, gelukkig helpen rennies bij mij wel, maar anders idd huisarts ff vragen :)

beterschap lynn!

xxxxx

Leuk is anders meid! Maar ik ben echt trots op je dat je hebt gebeld en voor jezelf en je ukkies kiest. Ben heel benieuwd of de rust gaat helpen en wat de ha en gyn zeggen...

Beterschap en die echt rustig aan. Die rug van jou moet langer mee!

Meid toch, je was er al bang voor. Maar geen verbetering in de afgelopen weken. Ik hoop echt dat rust helpt. Ik ben wel bang dat als je daarna weer gaat werken het weer fout gaat. Wil natuurlijk niet negatief doen. Maar luister goed naar jezelf en lichaam. Het is dubbelop voor je en daarbij, elk lichaam reageert er anders op.

Meid ik hoop echt op verbetering, want helaas je moet nog even.

hoi lynn, ik ben van de mei-club, ben al 2 maanden niet meer zwanger maar het maagzuur kan ik me goed herinneren. ik had er antagel voor, kun je gewoon bij de apotheek kopen zonder recept, 1 slokje drinken en je bent ervan af. het heeft mij heel goed geholpen in ieder geval!

sterkte met de ziektewet, het is zeker het beste om naar je lijf te luisteren. werken moet je nog jaren, en het zwanger zijn is weer voorbij voor je het weet. geniet ervan!

groetjes babbes86 (mei-mama)

Lieve lynn,

wat vervelend dat je in de ziektewet zit, gelukkig geen vervelende berichten van je WG.
Denk goed om jezelf en je boys, dat is nu het belangrijkste. Probeer iets te vinden om je af te leiden, idd ga breien oid.

En ja dat maagzuur, hier soms last van. Tot nu toe red ik het met pepermunt, appelsap schijnt ook te helpen. Hoop dat je er snel vanaf bent.

Liefs, x

Terug
Bovenaan