Per ongeluk getild

Zolang je het kratje bier niet zelf leeg drinkt ;) komt het allemaal wel goed. Wat alle andere zeggen naar je lichaam luisteren. Soms moet je toch even die zware boodschappen tas tillen of iets anders.

Geniet er verder van!
 
Adem in, adem uit! Je mag echt nog wel tillen hoor ? anders worden het nog 33 heeeeele lange weken. Jij en die kleine krijgen daar niks van. Genoeg moeders die tijdens een zwangerschap een ander kind moeten tillen. Op den duur gaat alles een beetje verweken en heeft het voor jouw lichaam wel meer risico's, maar je zegt een klein kratje bier? Die zou ik zelf nog tot aan mn bevalling hebben versjouwd indien nodig. Sowieso is tillen niet 'schadelijk' voor je baby in je buik
 
Je hebt 7 weken niets getild?? Sorry hoor, ga je 40 weken lang niks tillen? Tillen is echt niet schadelijk voor je baby hoor..

Hoe denk je dat moeders het doen die zwanger zijn van een 2e/3e kindje? Die tillen de hele zwangerschap gewoon hun oudere kinderen.

Ik werk op een kinderdagverblijf, ben 2x zwanger geweest. Beide zwangerschappen tot 36 weken doorgewerkt én dus gewoon de hele dag gewerkt en getild aan babys en peuters van 10-15 kilo. Dat kan gewoon hoor. Maak je echt niet druk....
 
[quote quote=10432325]Zolang je het kratje bier niet zelf leeg drinkt ? komt het allemaal wel goed. Wat alle andere zeggen naar je lichaam luisteren. Soms moet je toch even die zware boodschappen tas tillen of iets anders. Geniet er verder van![/quote]
?? precies dit idd!
 
Oei, wil je 40 weken niks gaan tillen? Ik heb een dochter van 11 kilo die ik de trap enzo nog op tilde tot einde zwangerschap.

En ook kratjes bier van de auto naar huis deed ik toen nog wel. Nergens last van gehad, maar goed elk lichaam is anders
 
Terug
Bovenaan