Perfecte voedingsschema

Ben het wel een beetje eens met Geertje. Ik vind het ook interessant om van andere moeders te lezen hoe zij het doen, maar dan vraag ik me ook wel eens af of die van mij niet te weinig krijgen. Kijk ik dan naar mijn kinderen zie ik inderdaad twee hele gezonde blije kinderen die prima groeien, dus inderdaad kijk gewoon naar je kind en doe zoals je gevoel je ingeeft.
Ik denk dat dat de boodschap van Geertje is.

En aan Anoniem: Was je op vakantie of zo? Ga dan maar weer gauw terug, want het was net weer leuk hier!
 
En wat betreft die voeding: ik kijk wel naar mijn kindje,en als ze haar pap niet helemaal op krijgt,ga ik het er echt niet instampen, ik eet zelf ook niet elke dag dezelfde hoeveelheid eten
 
Dat ben ik met je eens Anja. Dat doen wij dus ook niet. Als het eens niet helemaal opgaat is dat echt niet erg hoor. Inderdaad, jij hebt ook niet altijd evenveel zin in eten. Ik heb het zelfs al meegemaakt dat ik een potje middageten opwarmde, aardappels met worteltjes en rundvlees, wat ze normaal echt héél erg lekker vinden, maar ze hadden er die dag dus absolutt geen zin in. Na een half potje was het echt einde, dus hebben we er een half potje fruit achteraan gegeven.
Vaak moet je toch een beetje improviseren.
 
Ik wil geen tweede anoniem worden. :)
Petra begrijpt denk ik wat ik bedoel. Ik werd zelf eerder onzeker van andere voedingsschema's, maar nu niet meer hoor.

Dat van dat papje staat er inderdaad een beetje raar. Achtergrond info: mijn zoontje eet nog niet zo veel brood, omdat hij zich er snel in verslikt. Het papje vind ik dus een belangrijke maaltijd, omdat granen belangrijker worden naarmate hij ouder wordt. Ik stamp het er echt niet in. :) Maar soms ben ik er gewoon een beetje bezorgd over. Dat was een voorbeeld om te laten zien dat ik nog steeds wel eens bezorgd ben.

groeten
Geertje
 
Terug
Bovenaan