Periode na kraamzorg

Zoooo herkenbaar dit! Ik had het zelf geschreven kunnen hebben.. 
Ik had ook (voor mijn gevoel) de allerbeste en liefste kraamhulp die ik maar kon wensen. Ze deed werkelijk alles voor ons en heeft vooral mij heel veel geleerd in een week tijd. Op de laatste dag heb ik inderdaad ook gehuild en dit naar haar uitgesproken dat ik het ontzettend spannend zou vinden. Ik dacht namelijk steeds als ze s'middags wegging, als het nu even niet gaat maakt het niet uit want morgen is ze er weer.. En dat moment dat ze er "morgen niet meer komt" was nu aangebroken. Ze heeft me gerustgesteld dat heel veel vrouwen dit voelen en dat ik het heus wel ging redden. Nou, ik kan je vertellen, ik heb er nooit meer aan teruggedacht! Evht waar, je bent sterker, slimmer en moediger dan je denkt! En als het even niet gaat, schakel dan (op tijd) hulp in van familie of vrienden. Wat je voelt is heel normaal, maar ook JIJ KAN HET!! 

Het kan alle kanten op. Ik bleef down en labiel de weken erna maar met hulp van mn naasten gaat het na drie weken weer beter! Dit is mn 4e kindje, de anderen gingen wel gewoon goed dus t zegt niks.. Ik zou er zeker vanuit gaan dat je het alleen ook heel goed kan!!

Terug
Bovenaan