Persoonlijke vraagje

Hoi meiden,

Hier even een persoonlijk vraagje waar ik erg benieuwd naar was. Hoe zit het met jullie sexleven???
Bij ons is het helaas ver te zoeken. We hebben al een hele poos geen sex meer, omdat ik dan gewoon buikpijn krijg en veel harde buiken en het voelt gewoon niet prettig meer.De pijn in me bekken en rug helpen ook niet echt mee. Gelukkig heeft mijn man hier alle begrip voor, maar leuk is anders toch?? Ik mis het vaak ook wel en dan doen we weer een poging en dan heb ik weer zo'n pijn dat we er maar weer mee stoppen. We knuffelen wel veel. Zal nog wel een poosje duren( helaas).............

Liefs marielle 33w3d

Hier is het de laatste weken ook ver te zoeken hoor! hoewel mijn hormonen echt gieren door mijn hele lijf kan ik het lichamelijk gewoon niet meer echt..mijn bekken zijn het grootste probleem..heb al van alle soorte standjes geprobeerd maar helaas! natuurljk snapt mijn vriend het en vind hij het ook totaal niet erg..
laatste poging was vorige week..toen schreeuwde ik het uit..(niet van genot helaas.. maar van de pijn ..Krampen in mn bekken! toen schrok vriendlief zo erg dat het acuut niet meer hoefde.. wel balen,maar hier ook maar extra veel knuffelen en lief zijn voor elkaar haha!
op dat gebied verlang ik ook weer heeeel erg naar mijn "oude" lichaam ;-)

nog even doorbijten!
iefs Kim 35.3

Ik geef je de hand!!!! Nu is het meer alleen m'n man verwennen, maar aan mijn lijf nu ff geen polonaise.. hahaha hij heeft er wel begrip voor en gelukkig vindt hij t zelf ook beetje onprettig het idee dat zoon lief met zn koppie vlakbij zit (ook al is dat niet zo) maar toch! En heb elke keer zon gevoel alsof ik ongie moet worden na HET.... dadelijk tegen de tijd dat de kleine mag komen misschien weer als t geen kwaad meer kan (ja ik weet kan t nu ook niet)
Maar we zijn zo allebei tevreden dus ik klaag niet...... na de bevalling als alles weer goed is maar ff extra inhalen hahaha...

laatste keer wat in oktober geloof ik. Daarvoor was het ook al niet veel omdat we voor de ivf heel lang verplicht vrijen moesten en zo en door de behandelingen en iedereen die daar onder erbij moet en helaas ook erin moest had ik het helemaal gehad. Komt nog bij dat mijn bekkenbodemspieren niet al te stevig zijn en we dus beiden minder van elkaar voelen. Knuffelen doen we gelukkig wel veel.
Maar heb wel behoefte hoor. Vaak tegen de tijd dat Martijn op bed ligt ben ik alleen veeeeel te moe...
Marianne

Bij ons gebeurt het ook al een tijdje niet meer. Wel lekker knuffelen. Het zal nog wel een tijdje duren voor dat het weer kan. Nog even geduld.
Groetjes Peet

wij hebben nu ook een soort van [pauze ingelast]maar vanaf volgende week mag het weer dan zit ik in week 37 als ze dan geboren wordt is het helemaal goed,wij waren even gestopt omdat het de weeen kon opwekken.
groetjes

Ons sexleven doet het nog, maar wel minder actief. Harde buiken zijn idd een killer. Het is aanpassen, een andere houding en zelf 'kom' ik liever niet, omdat de harde buiken dan zo heftig zijn. De intimiteit is voor mij even genoeg. Ik denk juist dat het na de bevalling een poos duurt voordat 'het' weer kan, dus nu nemen we het er nog even van.
Gelukkig heb ik de ervaring dat het na een zwangerschap weer als vanouds kan worden ;-)

Terug
Bovenaan