Persoonlijke vraagje

ons sexleven is eigenlijk nog steeds hetzelfde als ervoor... paar keer per week... oepsie.... haha af en toe heb ik er echt geen zin in maar vaak wel hoor hahaha

maar moet wel zegge mn buik zit nog absoluut niet in de weg weet van mn oudste dat het vanaf 20 weken niks was.... haha en toen mocht het niet meer vanwege bloedverlies... dus we geneiten er nu nog maar van hahaha

en vanaf 37 weken dagelijks denk haha kijken of het de bevalling opwekt whahahaha

de harde buiken zijn idd en verschrikking erna..totaal niet fijn! bij mij houden ze ook lang aan! ik ga er vanaf week37 ook goed aan geloven weer..hopen dat het werkt hahaha

Ow hier is het ook helemaal niks met niks hoor. Als we het 1 x in de 3 weken doen is het veel. Mijn vriend heeft zich er allang bij neergelegd. Ik heb er totaal geen gevoel bij momenteel, sterker nog het doet gewoon pijn. Nou dan is voor hem de lol er allang af.
Ik genier van lekker knuffelen, en vind het heerlijk dat ie ;s avonds lekker tegen me aan ligt en mijn buik vasthoudt.

Sex? Oh, echt een ramp! Vooral omdat ik snel misselijk word en het vinden van een redelijk okaye houding is echt een zoektocht. Nou, daar gaat de spontaniteit.
We hebben trouwens wel de grootste lol om ons sexloze bestaan, en ach, na de zwangerschap komt het allemaal weer goed.

Bij ons was het wel een stuk minder, maar ging nog wel door. Was soms zelf meer van mijn kant. Manlief had ook meer de gedachte het koppie zit er zo vlak bij! Volgens mij was het nog 2 dagen voor dat mn vliezen braken.
Al moet ik zeggen dat ik van de week weer erge gevoelens had, maar denk dat het nog niet erg raadzaam is, is toch nog redelijk gevoelig.
Ach nog heel ff w88 en dan ga ik de schade wel weer inhalen.

@MamaW je kunt er beter lol om hebben dan dat je ermee zit toch?! ;-)
wij liggen vaak zit dubbel om hoe het nu gaat en maken er geintjes over.het komt allemaal wel weer ja!

Terug
Bovenaan