Persoonlijkheidje..

Olivia is meisje met heel veel pit.
Geeft al duidelijk aan wat ze wel en niet wil vooral wat ze niet wil hihi
Wil al heel graag zitten lukt al bijna,
maar staan dat is het leukste vooral aan tafel we kunnen haar dan ook al ongeveer 10 sec los laten. Ze staat dan met een hele grote lach.
Ik heb het idee dat ze ook al probeer te kruipen maar dat lukt nog en dan word ze boos.
Ze lacht naar iedereen als ze maar aandacht krijgt dan is het goed.

Aah.. wat leuk om dit allemaal te lezen!

Aqua rolt nu eindelijk wat vaker, maar zitten blijft favoriet. Dat kan ze al een tijdje. Ze valt dan alleen nog maar om wanneer ze ergens heel blij van wordt. Dan gaan beide armpjes enthousiast de lucht in, waarop ze floep achterover valt.. :p
Sinds kort loopt ze ook al echt in haar loopstoel. Eerst vond ze haar beperkte vrijheid maar niets, maar nu exploreert ze alle hoeken van het huis. Echt leuk om te zien.

Zikomo, sterkte met jullie verhuizing en dikke knuffels voor Gijs.
Susanne72, kruipen gaat hier net zo! De beentjes willen wel, maar Aqua's hoofdje vindt de vloer ook nog steeds lekker liggen.. :p

Pepijn is alweer 7 maanden en kan sinds 2 weken tijgeren.
Hij heeft een zeer duidelijk willetje en kan heel gefrusteerd zijn dat hem iets nog niet lukt.
Hij wordt dan woedend, gaan gillen en krijsen!

Verder is het een vrolijk manneke die naar iedereen lacht.
Zondag voor het eerst iets van eenkennigheid gehad (mijn dochter heeft het nooit gehad) ik moest er wel hard om lachen haha. Dat koppie en dat lipje dat langzaam in trieste blik omkrulde hihi.

Al met al een vrolijk manneke die wel laat merken als hij het ergens niet mee eens is haha

mmm wat mij opvalt: Brent is nu 6 maanden en 2 weken, maw wordt 30 juli pas 7 maanden, zijn jullie babies in December geboren? (ging ik vanuit aangezien we december mama's zijn...)

Maar goed: kleine man heeft zeker eigen persoonlijkheidje. Is heel makkelijk, in de zin van slaapt veel en is een blij mannetje, tenzij... hij het tijd vindt voor eten dan wordt hij huilerig hangerig en zeurderig (en hij zit nog steeds onder de 0 lijn van het CB, dus niet eens echte hollandseglorie)
Begint al wel wat trekken te vertonen van verlatingsangst, als in niet alleen in een ruimte willen zijn (behalve dan in bed, GELUKKIG) en sinds hij tandjes heeft laat hij die ook wel eigenwijzig zien... met zo'n scheef bekkie van kijk mij nou...
Maar ook die twee handjes die je om je wangen krijgt *smelt* ...

Hey Krissy, de meeste van ons zijn December mama's, maar een enkeling valt er net buiten (voornamelijk november geloof ik). Als je naar eerdere onderwerpen kijkt (zo rond December/Januari) zul je een lijst vinden met de geboorte data en namen en geslachten van alle baby's. Wij zijn hier ietwat actiever, dus kwamen andere maand mama's er ook bij :)

Terug
Bovenaan