Peter en de wolf

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Weet niet of jullie dit sprookje ook kennen, maar vroeger kon ik hier uren naar luisteren. Het een sprookje waarin ieder karakter door een klasiek instrument wordt gespeeld, terwijl het sprookje wordt voorgelezen. De muziek is gecomponeerd door Prokofiev.
Nu heb ik net de engelse versie voor Max gekocht op iTunes (voorgelezen door David Bowie..errug gaaf) maar eigenlijk wil ik ook de Nederlandse versie voor hem hebben. Heeft iemand een idee waar ik die (online) kan krijgen?

Ajuus, ilja

Hoi,

Hier ook een enorme fan van Peter en de Wolf..
Echter is deze moeilijk tot niet te downloade van het net.Ik heb de oude plaat nog en een gebrande cd er van. Maar wil binnenkort de luister cd gaan kopen die verteld wordt door Paul de leeuw!

Van het deuntje van Peter wordt ik altijd helemaal vrolijk!

Esmé mv Kay

Hiya,

Ow kewl! Verteld door Paul de Leeuw lijkt me ook heel leuk. Daar moet ik maar eens naar opzoek gaan als we daarzo zijn.
Dank.

Ajuus, ilja

Is gewoon bij de betere  boekenhandel te koop.. Desnoods doe ik hem, als ik hem zelf heb, voor je branden en stuur hem je op..

Hoi Ilja,

Je kunt anders ook ff hier  kijken.

Een hele vezameling...
Ikzelf ken het niet

Groetjes Tamara

Ow wow Tamara!

Das inderdaad een hele verzameling, ik ken die site niet. Dank je wel

Ook te bestellen bij Bol.com

Peter en de wolf

Er staan er 2 op, dit is (als de link werkt) de gene met Paul de Leeuw, incl een boek.

Ik was vroeger (nu nog hoor) ook gek op Peter en de Wolf en het is een goede tip, die moet ik ook voor Tess hebben, zal ze prachtig vinden.

Succes en veel luister plezier.

Wow zat net even verder te kijken op de site van Bol.com en daar hebben ze ook de CD van het carnaval der Dieren, ook zo leuk en alvast een impressie van het boek, ziet er echt super uit. Ik ga ze zo bestellen...

PS. er zijn in de serie 4 delen, dus genoeg te luisteren.

Terug
Bovenaan