Peter en de wolf

Hiya Nanda,

Ik weet niet of het ook voor de Nederlandse albums geld, maar hier kun je Peter en de Wolf krijgen met OF Carnaval der dieren OF de Notenkraker (leuk voor kerstmis!!!) Volgens mij is Peter en de Wolf gewoon niet lang genoeg en doen ze die andere componisten als leuke vulling.
Ga nu zeker kijken voor die Paul de Leeuw versie. Haha heb gisteren de hele tijd zitten luisteren en ben weer helemaal kind.
Nu nog op zoek naar twee andere "luister" sprookjes...wie weet kent iemand ze...
Een heet Doenderkloempe (weet niet qua spelling hoor)
En de ander heet Het Oinkbeest (ik geloof van een duo dat Elly en Rikkert heet, maar het is zo lang geleden dat het ook compleet anders kan heten hoor hahaha)

Ajuus, ilja

Hè, ik ken het helemaal niet maar het klinkt leuk! Zeker als Bowie het voorleest maar voor Stijn misschien makkelijker van Paul de Leeuw. Alhoewel hij ook naar Baby Einstein kijkt in het Engels... Denk dat ik dat op zijn lijstje aan Sinterklaas zet.. goeie tip dames!

Hier hebben we een oinkbeest voor u:

oinkbeest

Die ander moet ik nog even verder naar googlen.

Die andere CD's uit de serie van Peter en de Wolf zijn idd van andere componisten, het is echt een leuke serie en mooie muziek, zo horen ze ook nog een beetje "echte" muziek (de notenkraker, carnaval der dieren en het zwanenmeer). Hier komen ze zeker allemaal, niet in een keer, want ze kosten toch best wat geld (wel een boek erbij).

Ok ik zoek verder naar je andere, daar had ik nog niet van gehoord, het oinkbeest wel.

Groetjes!

Hoi,

Je andere serie is een zweedse serie Dunder klumpen! helaas is er nergen normaal materiaal van te vinden. Ik zoek nog even door, maar ik vrees het ergste.

Groetjes

Dunder Klumpen

Bij amazon hebben ze een gebruikte VHS... het is niet veel wat ik je kan bieden.

hahahah jeetje Nanda! Bedankt, wat lief dat je op zoek bent gegaan. Was niet mijn bedoeling om je zo aan het werk te zetten hoor, maar wel cool dat je het gevonden hebt!
Wow het Oinkbeest heb ik niet gehoord sinds ik zelf 7 of 8 was ( in 1732 haha), ik realiseerde me nu net pas toen ik op die site keek dat het een heel christelijk duo is (vreemd voor mij omdat mijn ouders toen nogal van die zelfgemakrameede, zich uit protest aan bomen ketende, kraakbeweging steunende, ikbenokejijbentoke types waren, maar goed, vond het sprookje lekker toch leuk)
Heb heel wat aan te schaffen volgende maand, yay shoppen in Utrecht, kannie wachten!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan