Peter R de Vries... (nog paar uurtjes)

Joran heeft veel gelogen maar naar mijn mening vertelde hij in de auto de waarheid. Echt eng dat ze misschien nog leefde,ja. Ik twijfel alleen wel aan het verhaal van de boot.
Maar het slaat nergend op dat hij niet wordt aangehouden. De papieren om m aan te houden liggen klaar alleen die  k.t rc vindt het weer niet te sterk, pfffffff.

nou, voor ik een hartaanval krijg omdat ik me er zo boos over maak..... hou ik er maar over op....

di silva

Ik ben zóooo benieuwd wat voor straf die Joran krijgt!

En ook die vader van der Sloot: die meneer de advocaat heeft precies aan zijn zoon geadviseerd wat hij wel, en wat hij niet moest zeggen

Ben ook zeer benieuwd wat voor reactie vader van de Sloot gaat geven, denk dat hij ook wel meer weet dan dat ie zegt, heeft zijn zoontje naar me zin te "goed" geinformeerd tijdens te gehele zaak!

Groetjes Sil mama van Jelle en Pim

Ongelofelijk! Echt niet normaal. Ik heb zo met de moeder van Nathalee te doen... Fieuw alleen al de manier waarop hij over Nathalee sprak, zo enorm respectloos en grof. En het dan ook nog hebben over een schadevergoeding! Petje af voor de moeder, dat ze zo rustig en kalm bleef! Precies zoals zij zei: zijn hel is nu pas begonnen.

Groetjes Bregje

Inderdaad een afschuwelijke kerel, die Joran, bah! En hoe hij het over haar heeft, walgelijk. Vooral het feit dat 'ie niet eens echt wist of ze dood was; wie weet had ze een alcoholvergiftiging en was ze nog in leven geweest als hij een ambulance had gebeld. Dan was hij nog een held geweest ook...

Maar ik moet zeggen dat ik Peter R. de Vries ook een enorme eikel vindt... wat een mediacircus en wat vindt 'ie zichzelf geweldig!
Ik vond het ronduit schandalig dat hij de reactie van de moeder van Natalee gefilmd heeft terwijl ze deze beelden voor het eerst zag... laat dat arme mens alsjeblieft die beelden in rust kijken en geef haar de tijd om dit te verwerken!!!! Een reactie van haar; okee, maar dan nadat ze het afschuwelijke nieuws over haar dochter enigszins heeft kunnen verwerken. Dit is de eerste en de laatste keer dat ik naar meneer de Vries heb gekeken; ik kan er werkelijk niet tegen hoe hij dit in beeld brengt. Begrijp me niet verkeerd; ik vind het geweldig dat hij zaken op heeft weten te lossen die de politie niet op heeft kunnen lossen, maar wat een KWAL van een kerel...

Groetjes,
Myrna

@ Myrna

Ik ben het met je eens dat men het meteen diezelfde avond uitgezonden had moeten worden dan uitstellen en er zo'n poespas van te maken.
Maar neem van mij aan dat Peter die beelden nooit had uitgezonden als moeder er geen toestemming voor had gegeven!! Dus dat is dan gewoon de keuze van moeder geweest die het schijnbaar fijn vond om Joran te laten zien wat het allemaal heeft teweeg gebracht in de wereld, maar vooral bij haar..

Peter mag dan misschien wel een typisch figuur zijn, maar hij flikt het wel iedere keer! Laat hem vooral zijn werk blijven doen,..

Terug
Bovenaan