Iemand ook nog tips tegen nachtbrakers??
Mijn zoontje heeft altijd prima geslapen. Tot ongeveer 3 maanden geleden. Hij is nu net 1,5 en we hebben alles al geprobeerd... Laten huilen... Elke tien minuten ernaar toe. Niet gaan kijken. Troosten. Even bij papa en mama in bed en terugleggen, maar echt niets helpt!!! We worden er echt een beetje moedeloos van... Hij huilt ook niet maar een uurtje ofzo, nee, hij houdt dit zeker 4,5 uur vol. En het wordt ook niet minder na een paar dagen. Mijn jongste is nu 7 weken oud en hier moet ik er natuurlijk nog voor uit voor een nachtvoeding... Het breekt nu echt op.... De oudste ligt dus krijsend wakker tussen de voedingen in... Ik weet zeker dat er geen medisch probleem is, want zodra je op zijn kamertje komt is het goed... Hij lijkt gewoon echt wakker te zijn net als overdag....
Hoop maar dat het een fase is, maar vraag me wel af wanneer dit dan ophoud!
Ook hier merk je het overdag aan hem... Hij is echt chagerijnig... Ook overdag slaapt hij ineens minder. Eerst sliep hij 2,5 uur en dat is nu net maar een krap uurtje.... Hij wordt dan ook weer chagerijnig wakker... Als iemand nog een goude tip heeft??!!
Groetjes Miranda