<p>Sorry ik moet echt even mijn frustratie kwijt… mijn man ziet mijn probleem niet zo goed in en mijn hormonen werken ook niet mee denk (26 weken zwanger). <br />Onze dochter van 26 maanden eet ronduit dramatisch en niet pas sinds kort, maar al maanden. Het ontbijt en lunch gaat goed, maar over het avondeten niet te praten… ik denk dat ze de afgelopen maanden 30 doperwten als groente op heeft vrijwillig en verder is er geen een groente die ik erin krijg… ze proeft ook niet, nee het is gewoon gelijk nee.. soms werkt het om er een hap in te proppen, maar ook dat is geen feestje… enige wat ze wil eten is patat, pannenkoeken en appelmoes ja en sommige soorten vlees gaat goed.. maar ik begin me steeds meer zorgen te maken over of ze haar vitaminen wel binnen krijgt. Ik weiger haar ‘s avonds brood te gaan geven en ze krijgt overdag ‘s ochtends een stuk fruit (nou ja appel of banaan, verder wil ze niks meer) en ‘s middags iets lekkers zoals een koekje of een snoepje als ze uit bed komt, dus echt minderen is niet echt een optie.. ze is niks te dun hoor; maar ze had als baby gelukkig ook een hoop reserves.. iemand nog ideeën? Ze was vroeger echt een makkelijke eter, dus ik kan alleen maar denken wat ik fout doe… </p>