Bedankt allemaal voor de reacties!! Soep wil ze ook niet... ja ze wil wel een broodje dopen erin en dan is ze er weer klaar mee. Ze krijgt momenteel tussen half 3 en half 6 echt alleen of een doosje rozijnen of 1 klein likkoekje, maar misschien dat ik dat eens ga proberen te vervangen voor een stuk fruit extra of een smoothy erbij. Snoepkomkommer en snoeppaprika ging een tijd goed, maar die laat ze tegenwoordig ook staan. Tomaten lust ze niet. Ik heb al die tijd gezegd "je eet wat de pot schaft en anders eet je maar niet" daar sta ik nog steeds voor de volle 100% achter, merk alleen dat het me niet zo in mijn koude kleren gaat zitten als voorheen. Voorheen ging pasta heel goed en deed ik daar veel groente doorheen heel klein,, maar ook de pasta raakt ze vaak niet meer aan. Sommige avonden wil het nog wel helpen om te zeggen geen avondeten is geen toetje,, maar ook daar ligt ze niet echt wakker van. Gelukkig heeft ze ook geen honger dan na het eten en slaapt ze wel super goed.. je zou zeggen dat als ze echt honger had ze wel wakker zou worden. Aardappels en gebakken aardappels lust ze ook niet (denkt ze?), dus is heel vaak of alleen vlees of helemaal niks. Pas hadden we groene patatjes? oftewel bonen, die wilde ze wel proberen, maar die kreeg ik terug met "bah"...