Peuter heeft ineens koorts.

AryaArjin

New member
<p>dag lieve mensen, mijn peuter heeft al een tijdje last van gele ontlasting, had de dokter erover gebeld en ze gaf me aan dat als zd geen koorts heeft en er niet gelig uit ziet kan het geen kwaad en gaat het vanzelf over. Sinds gisteren heeft ze nu ook koorts is ze steeds moe en ziet er bleek/gelig uit. haar laatste 2 ontlastingen(rond 16.00u) waren ook vreemd. de 1e was geel met nog edn andere kleur stopverf achtig, en daarna had ze weer gele ontlasting dit keer met slijm. ze heefr vandaag nog niet gepoept. dokter weer gebeld en ze hebben pas maandag plek. ben wel heel erg ongerust en google ik als een gek. ik kom uit op galstenen maar ze is niet misselijk en heeft geen buikpijn tot zover ik merk. ze eet ook gewoon goed. dusnweet het allemaal even niet meer. Wat denken jullie? </p>
 
heb jij geen idee wat het kan zijn? ik heb gegoogled en kom uit op galstenen maar dat gaat ook gepaard met buikpijn en soms met braken. geen van beide heeft ze. 
 
Ik zou het ook niet weten maar als de koorts erger wordt en ze zelf ook zieker word zou ik niet tot maandag wachten hoor. Anders de huisartsenpost bellen vanavond of morgen. 
 
Ik zou denken aan buikgriep dan is de ontlasting vaak dunner en anders van kleur en daar kunnen ze ook koorts van hebben. Drinken is het belangrijkste, een paar dagen weinig eten kan geen kwaad. Als je je er veel zorgen om maakt zou ik gewoon de huisartsenpost bellen.
 
Terug
Bovenaan