Peuter heeft ineens koorts.

ze heeft al heel lang gele ontlasting. maar vandaag heeft ze nog steeds niet gepoept en ze is niet misselijk ofzo. weet het niet. 
 
Zelf ben ik als kind een keer heel ziek geweest. Iets met mijn lever.
Ik had toen ook gele/grijze/beige en bijna witte ontlasting. Was heeel moe, had het vreselijk koud en had geen eetlust.
Ik zou zeker naar de huisarts gaan, misschien is er iets met haar lever? En misschien ook niet hoor! Als je haar zo beschrijft klinkt het niet alsof ze er echt ziek van is. Maar het kan nooit kwaad om er naar te laten kijken lijkt me!
 
Ik heb destijds ook gereageerd op je andere bericht waarin je je zorgen maakte om de gele ontlasting. Ik zei toen dat ik op een kinderdagverblijf werk waar ook een kindje is met gele, vieze ontlasting. Zijn moeder is naar de huisarts gegaan en er was echt iets goed mis met zn lever (vraag me niet wat precies) 
Dus ik wil je adviseren dit echt te zeggen tegen de huisarts maandag, of als je eerder naar de HAP/SEH gaat. Er kan iets niet goed zijn met de lever en dat is toch wel een belangrijk orgaan in het lijfje van je kind. Ik zou zeker naar de HAP/SEH rijden dit weekend als je het niet vertrouwt. Dit duurt blijkbaar al een poosje en je kindje gaat alleen maar achteruit ipv vooruit... de alarmbellen rinkelen in mijn oren...
Sterkte!!!
 
Ik heb destijds ook gereageerd op je andere bericht waarin je je zorgen maakte om de gele ontlasting. Ik zei toen dat ik op een kinderdagverblijf werk waar ook een kindje is met gele, vieze ontlasting. Zijn moeder is naar de huisarts gegaan en er was echt iets goed mis met zn lever (vraag me niet wat precies) 
Dus ik wil je adviseren dit echt te zeggen tegen de huisarts maandag, of als je eerder naar de HAP/SEH gaat. Er kan iets niet goed zijn met de lever en dat is toch wel een belangrijk orgaan in het lijfje van je kind. Ik zou zeker naar de HAP/SEH rijden dit weekend als je het niet vertrouwt. Dit duurt blijkbaar al een poosje en je kindje gaat alleen maar achteruit ipv vooruit... de alarmbellen rinkelen in mijn oren...
Sterkte!!!
 
Ik denk dat het iets met de gal / galblaas / lever te maken heeft. Mijn zoon heeft geen galwegen en galblaas meer, sindsdien heeft hij ook vaker gele ontlasting, soms wat slijm erbij. Wij hebben dit aangekaart bij de chirurg en die geeft aan dat dit geen kwaad kan. Ook koorts (wat onze zoon vaak onverklaarbaar heeft) is geen reden tot paniek. Alleen bij geelzien (met name in het oogwit), buikpijn, ziek zijn EN koorts moeten we contact opnemen!  Belangrijk inderdaad dat je dochter voldoende blijft drinken. Maar vertrouw je het niet zou ik contact opnemen met de huisartsenpost!! Hopelijk heb je hier iets aan!
 
Ik denk geen galstenen ivm ontbreken van pijn maar als het echt iets met de lever is zou ik niet tot maandag wachten maar morgen naar de spoed post gaan
 
Terug
Bovenaan