Peuter wordt 2 op camping

Essil

Moderator
Hey,

Onze dochter is in de bouwvak geboren, en zal dus altijd haar verjaardag op vakantie moeten vieren. Natuurlijk vieren we het voor familie eerder of later.
Maar hoe maken we er op vakantie toch een mooie speciale dag voor haar van? Iemand daar ervaring mee, en praktische tips? Ik kom niet veel verder dan slingers meenemen.
 
Zingen en ontbijten met een feestontbijt: pannenkoeken, fruit, slagroom. Zoiets? Zo jong vinden ze het al snel speciaal ? 
Wij mochten op onze verjaardag kiezen wat we wilden eten in de ochtend en avond. Dus sommige verjaardagen ontbeten we met pudding. Dat ook de echt gekke dingen mochten vergeet ik nooit ? terwijl ik me de cadeautjes en versieringen niet kan herinneren. 
 
Ik ben zelf ook in de zomervakantie jarig en vierde het vaak 2 keer (thuis en op de camping). Er gingen altijd slingers mee en ik mocht een taart uitzoeken en natuurlijk de gemaakte vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen. Daar is 2 jaar wat jong voor natuurlijk, dan ben je met slingers en een klein kadootje al super leuk bezig!
 
[quote quote=10571053]Ik ben zelf ook in de zomervakantie jarig en vierde het vaak 2 keer (thuis en op de camping). Er gingen altijd slingers mee en ik mocht een taart uitzoeken en natuurlijk de gemaakte vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen. Daar is 2 jaar wat jong voor natuurlijk, dan ben je met slingers en een klein kadootje al super leuk bezig![/quote]
Bedankt!
 
Terug
Bovenaan