<p>Tijdje terug een topic geopend over peuterbed of ik het zou doen of niet. Zoon beroerde slaper is het. </p><p>Ze is hier 14 maanden</p><p>Nou uiteindelijk hebben we toch een peuterbed. Hoopte dat ze beter zou gaan slapen. Helaas is dat niet het geval. Ze word nog regelmatig echt wakker en zodra ze wakker is dan gaat ze ook altijd gelijk rechtop zitten(altijd al gedaan) heb een matras naast haar peuterbedje gelegt want ze kruipt elke keer uit bed.. Nouja kruipen niet. Ze spring echt uit bed. Ze laat zich zo voorover vallen. Af en toe dan kan ik haar weer terugleggen speentje en dan slaapt ze weer... Maar de laatste paar dagen dan word ze midden in de nacht wakker. En gaat dan gewoon niet meer slapen. Gister werd ze om 02:30 wakker. En ze was zo aan het ouwehoeren. Ze sliep om 5 uur nog niet. Heb der op gegeven moment bij ons in bed gelegt en toen ging ze wel weer slapen ?. Ze ligt hier gewoon in der slaapzakje in bed...En volgens mij zit ze ook weer in haar sprong?. Herkenbaar voor iemand? En misschien wat tips, zijn altijd welkom.... Ben van alles aan het proberen. Als dit zo niet werkt dan zat ik er over na te denken om haar zonder slaapzak te laten slapen en dan met een deken en kussen. Wat ik wel echt doodeng vind nog gsssh. Maar zo slaapt ze ook als ze tussen ons in ligt. Op haar kussen en toe dekken over haar beentjes.</p><p>Sorry voor het lange verhaal. Maar dit is even het verhaal van een vermoeide moeder?</p>