Peuterbedje

karlijn ligt hier al in een groot bedje omdat we over een paar weken ons 2de wondertje verwachten

ze gaat er zelf in en uit , breekt de boel af voordat ze slapen gaat maar ze wil absoluut niet meer in het lelikantje
ze was binnen 2 dagen aan haar nieuwe kamertje en bedje gewend

groetjes maurilla

Hoi,

Wij verwachten de tweede in januari, dus binnenkort gaat onze zoon ook in een groot bed.
Ik vind het ook wel tijd worden, want hij klimt gewoon met zijn voeten tegen de achterkant van zijn ledikant omhoog en kan er dus gemakkelijk uitvallen...
Wij hebben wel een laag bed, met zo'n rekje ervoor. Een peuterbedje vind ik zonde geld (je moet ook een matras, lakentjes etc kopen).
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat. Maar onze zoon hoef je maar in bed te leggen en hij slaapt al, dus denk dat het niet zo'n problemen geeft.

Ik zou inderdaad wel Nynke een maand of 2 eerder haar nieuwe kamer/bed geven. Zodat ze er aan kan wennen. Dat het niet is, o de baby is er en alle spullen zijn opeens niet meer van haar maar van de baby. Ze is dan al gewend aan haar eigen nieuwe dingen.
Maar dat is natuurlijk ook een keuze die andere misschien anders doen. Maar wel misschien iets om over na te denken.

Groetjes

Hoi,

Wij verwachten de tweede in januari, dus binnenkort gaat onze zoon ook in een groot bed.
Ik vind het ook wel tijd worden, want hij klimt gewoon met zijn voeten tegen de achterkant van zijn ledikant omhoog en kan er dus gemakkelijk uitvallen...
Wij hebben wel een laag bed, met zo'n rekje ervoor. Een peuterbedje vind ik zonde geld (je moet ook een matras, lakentjes etc kopen).
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat. Maar onze zoon hoef je maar in bed te leggen en hij slaapt al, dus denk dat het niet zo'n problemen geeft.

Ik zou inderdaad wel Nynke een maand of 2 eerder haar nieuwe kamer/bed geven. Zodat ze er aan kan wennen. Dat het niet is, o de baby is er en alle spullen zijn opeens niet meer van haar maar van de baby. Ze is dan al gewend aan haar eigen nieuwe dingen.
Maar dat is natuurlijk ook een keuze die andere misschien anders doen. Maar wel misschien iets om over na te denken.

Groetjes

Milton was 2 jaar en 5 mnd dat shanice is geboren.
Wij hebben voordat hij 2 werd een groot bed voor hem gekocht met het idee dat hij niet zijn bed af moest staan aan shanice. Dat ging goed we hebben eerst even een matras ernaast gelegd was niet nodig. Het ging zo goed hij is nooit zo zijn bed uitgekomen nou natuurlijk wel als hij naar de wc moet.Zelfs als er iets was bleef hij liggen dan hoorde we het wel en dan ging ik altijd even kijken .
Maar wij hebben gewoon ook een groot bed gekocht want een idee van een peuterbedje vind ik niet zo handig je blijf op die manier bezig beter gelijk wennen aan een groot bed. Het is al een grote verandering voor zo kleintje dat er een broertje of zusje erbij kom. Veel succes groetjes lisette

Bij Ikea heb je ook juniorbedden, die zijn 1.60 lang, niet zo groot als een 1 persoonsbed, maar ze kunnen er wel lang in. Emma heeft er 1, omdat ze een piepklein kamertje had op de flat.
Als Renske straks uit het ledikant gaat weet ik nog niet of ze gelijk in een 1 persoonsbed gaat of ook in een juniorbed.

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
We hebben vandaag een peuterbedje bij Ikea gekocht,we hadden daar ook een heel leuk bank bedje gezien maar die was zo groot daar verdwijnt ze zowat in!haha!
En dit bedje is inderdaad 1.60 lang.
Er zit nog een stang voor dus ze kan er dan ook niet zo gauw uitvallen.
Binnekort gaat ze al over in haar nieuwe bedje is inderdaad beter voordat de babu geboren is heeft ze niet het idee dat ze dr bed moet afstaan.

Liefs Zonnetje

Hey hey,

Jordy ligt ook al een paar weken in het grote bed. Echt groot 200*90 cm.
Heb me er van te voren ook wel druk over gemaakt of hij wel zou willen. Kon hem ook niet van te voren laten wennen omdat Demi en hij zich maar 16,5 maand schillen. Demi heeft eerst nog in een wiegje gelegen en met 6 weken is Jordy naar een groot bed gegaan, dat is heel goed gegaan. Hij is er nog niet zelf uitgekomen, als hij wakker is roept heel mooi mama. Ook als hij moet gaan slapen en hij wil niet dan kan hij huilen wat tie wil maar eruit komen doet hij niet. Echt wel een geluk!

Hij heeft wel zelf het ledikantje afgebroken met mijn vriend en ook weer in elkaar gezet op Demi's kamer. Heeft wel erg geholpen denk ik.

Gr Wen

Terug
Bovenaan