peuterpuberteit , aaaahhh wordt er gek van.....

tis soms zo erg dat ik wenste dat ik behang in huis had zodat ik m er eens achter kan plakken..
Niet je hand willen vastpakken op straat en dus bleren en tieren... zitten middenop de weg... niet in een winkelwagentje willen.... niet in de buggy willen.... slaan.... knijpen.... aggressief als iets niet lukt...dingen slopen.... en weer eens bleren....niet willen eten.... zekers en vooral niet luisteren..... niet in de slaapzak te krijgen.... niet slapen....

en nog 100 dingen die ik ff spontaan vergeten ben..... help..... wanneer is deze fase (nummer 768 inmiddels) over??

een diepe zucht van Di silva

Tja wanneer is die fase over..... Volgens mij nooit...
Milan heeft dat ook heel erg, slaan, gooien, schoppen, liggen, overal auw op zeggen of pijn... Pff, sta ook elke dag met zweet op mijn voorhoofd bij de school... Maar goed ooit komt het goed zei mijn mams vanmorgen en tja ze zal het weten want mijn zusje en ik zijn ook groot geworden, maar wat kunnen die kleintjes je de bloed onder de nagels halen...

Groetjes Jolanda

Tja, leuk he, die fases! Waren we nog eerst bezorgd over het volgende "sprongetje" dat er aankwam in het eerste levensjaar, nu hebben we het over (landurige) fases!

Hier kan mevrouw er ook wat van hoor: vooral NIET in de autostoel willen, niet naar bed willen, stiekem naar buiten lopen, aan de gordijnen hangen, op de tafel gaan zitten, alles uit de kast halen, etc!
Maar ze kan ook heerlijk knuffelen en kusjes geven en dat maakt toch weer veel goed!

Lisenka mv Tessa en Meike

goohhhhhhhh wat een herkenbaar verhaal hihihi
deze dame hier is ook echt aan het uittesten... vooral als je zegt "nee annique"... gevolgd door een boze blik, vervolgens  dingen wegmaaien die in haar handbereik zijn,  dan zich hard op dr kont laten vallen, een heeeeeeeeeeeeeeele harde gil die ongeveer een minuut duurt en dan een harde huilbui, ontroostbaar alsof ze op dat moment al haar vingers heeft gebroken. en dan kijken of ik of papa dat heeft gedaan... jaja ....

het schijnt erbij te horen

gelukkig is ze vaker heel lief en gezellig als dat ze deze bui heeft.

Omdat ik weet dat het maar een fase is kan ik er gelukkig om lachen.

Finn gaat wel op de gang als  het echt te gek wordt. Hij komt dan 5 seconden later weer zelf binnen met de mededeling dat ie lief gaat zijn.

Gelukkig maakt ie het niet zo bont als jij omschrijft.

Veeeeel succes en geduld!

Liefs,

Tessie

Over een jaar neemt dat wel wat af. Stelt dat je gerust?
Hier is het niet anders hoor. Wij hebben hier ook hele discussie met iniminie. Zeggen wij leg je speen in je bed zegt zij " nee ik hou mijn speen in mijn mond" Zeggen wij als je zo doorgaat krijg je geen verhaaltje, kan zij ineens ophouden met haar gekrijs en ons toeschreeuewen dat ze WEL een verhaaltje wil. Het is zoooooooooo gezellig hier!

WE HEBBEN EEN CLUBJE OPGERICHT!!!

haha hier hetzelfde verhaal.
Als hij niet luisterd ik zegt, Yoëll luister toch eens
Dan zegt hij doodleuk.... Jel even oren zoeken

Ooit komt het goed

Hier valt het redelijk mee.
Hij heeft wel 's van die dagen dat ik hem het liefst achter het behang plak hoor,maar over het algemeen valt het hier (nog) mee.
Ach,het wordt heus beter,al duurt het misschien wel even...
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan