peuterpuberteit , aaaahhh wordt er gek van.....

Oh, pfffoe, wat een opluchting dat ik niet alleen aan het stressen ben.

Ilse doet eigenlijk precies wat iedereen omschrijft. Alles doen wat je zegt dat niet mag en niet doen wat wel moet.
Alles wil Ilse 'zelluf doen', maar dat schiet voor geen meter op!
En 'willuh  niet' staat ook hoog in de vocabulaire top 10.
Dat de tranen van haar nog niet op zijn verbaasd me, want ik heb er de afgelopen dagen, weken zoveel gezien...En dat ze nog niet hees is van het gegil en geschreeuw...

Ach een fase, ....maar we zitten er nu wel mee!!!!
En toch zijn het allemaal schatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Jeske
mv Ilse (woensdag 2 jaar) en Stan (4,5 maand)

whahahahaha en dan moet de echte puberteit nog komen... ik hoor af en toe verhalen van collega's over hun pubers en dan denk ik echt van 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen'

Ivar luistert over het algemeen heel erg goed, dus ik heb niet echt ervaring met dit soort perikelen, sorry dames. Wel af en toe luid protest maar het is zo weer voorbij

ik leef wel met jullie mee!

liefs Jenneke

OHHHH mag ik even met jullie mee huilen zuchten en steunen??? Elisa is echt een rampenplan (wel een lief rampenplan maar toch) tegenwoordig. Papa is heilig mama niet
papa doet alles goed mama niet, nou zo kan ik nog even doorgaan. Echt zo haar eigen zin willen doordrammen, en als je moe bent kan je al zo lekker veel van haar hebben. Ik zou soms idd willen dat ik behang had!!!!

Ach dan maar denken het is een fase ooit moet het over gaan, ondertussen oordopjes ofzo in, ik weet het ook niet meer!

Maar ik ben zo blij dat jullie kids het ook doen! Toch blijven het (b)engeltjes!

Terug
Bovenaan