Peuterpuberteit

Allereerst @Rooslii, heel veel respect dat je dit als alleenstaande moeder doet! 
Mijn dochter is nu 22 maanden en ook een hele pittige tante. Ik herken echt heel veel wat jij schrijft. Ik heb er ook moeite mee dat mijn dochter overal een strijd van lijkt te maken. 
Wat het voor mijn gevoel erger maakt is dat ik het idee heb dat ze dit vooral bij mij doet. Op de opvang noemen ze haar een engeltje en ook bij opa en oma heeft ze nog nooit een driftbui gehad. Bij papa is ze over het algemeen ook wat makkelijker zoet te houden. Hierdoor denk ik automatisch dat ik het fout doe.
Sorry ik heb dus niet veel tips voor je. Het enige wat bij mij soms helpt is om op een hoogte punt eventjes weg te lopen. Uiteraard alleen als m’n dochter op een veilige plek is waar ze een paar seconden alleen kan uitrazen. Weet niet of het voor haar helpt, maar ik heb het wel nodig om even stoom af te blazen.
Veel sterkte en heb vertrouwen dat je het goed doet als moeder! En ik lees dus mee met tips die binnenkomen :) 
 
Terug
Bovenaan