Peuterpuberteit

serietje

New member
Ha meiden,
Hoe is het met jullie en de kleintjes?(die al niet meer zo heel klein zijn, zeker wanneer je al weer een volgende kleine hebt...)

Ik merk echt bij Iris, ik ben 2 dus ik zeg NEE! Soms haalt ze echt het bloed onder m'n nagels vandaan, vreselijk! Echt drammen, huilen en dwars doen. herkennen jullie dat ook en wat doen jullie?
Ik zet haar wel even op de gang of spreek haar wat strenger toe, maar ik heb niet echt het idee dat het effect heeft, ze lijkt soms gewoon geen respect te hebben (nu weet ik ook niet in hoeverre dit mogelijk is voor een kind van 2...). Alleen wanneer ik doe alsof ik verdrietig ben, dan wordt ze rustig en wil mij troosten.
Inmiddels heb ik ook nog een dochtertje van 3 mnd, dus soms wordt het me evebn te veel!

Gelukkig kan ze natuurlijk ook erg vrolijk zijn en behulpzaam en lief, dus het is niet alleen maar drama hoor!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...

Groetjes Serietje
 
ja demi is ook erg gerenzen aan het zoeken en soms mep ze ook niet echt slaan maar zon mep dan denk ik nu meteen hierop ingrijpen anders dan loopt het uit de hand. gelukkig nu niet meer gedaan.
maar ze probeer nog wel vooral haar zin krijgen haha maar dan krijgt ze soms en soms niet.

nu ff volhouden denk ik dan pffff haha

maar ja zoals jij ook al zei ze is ook erg lief en behulpzaam en gaat voor me koken hihi en ruimt netjes op :) alleen speelgoed nog niet altijd maar eten en drinken wel.

 
Terug
Bovenaan