peuterspeelzaal

Hoi dames,

Vanochtend ben ik met Julian naar de peuterspeelzaal geweest. In onze gemeente mag je ze daarvoor inschrijven met anderhalf jaar en met 2 jaar kunnen ze geplaatst worden (afhankelijk van de wachtlijst).
Nou is er ook een psz waar ze op woensdagochtend een inloopochtend hebben voor 0 tot 4 jaar. Je kunt komen en gaan wanneer je wilt en contact hebben met andere ouders.
Het was erg leuk! Julian heeft zich, samen met 2 andere jongentjes (meer kindjes waren er niet) goed vermaakt. Met autootjes, puzzeltjes en wat erg leuk was: een verhoging waar de kindjes op een stoeltje aan een tafel kunnen zitten. Ze zitten dan in een U-vorm en de leidsters kunnen dan op de "begane grond" blijven. Zo zitten ze allemaal op ooghoogte. Maar  de U opklimmen, rondrennen en er weer af was natuurlijk het allerleukst. (Snappen jullie het nog?)

Zijn er al meer mama's bezig met peuterspeelzaal inschrijvingen etc.?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi,
Ik snap het half haha
Annique gaat tot haar 4e jaar met mij mee naar het kinderdagverblijf.
Dat is praktischer voor ons, en ze leer zo ook samen spelen met leeftijdsgenootjes.
Dus hier zijn we er eigenlijk niet mee bezig...
Als ik niet op een kinderdagverblijf had gewerkt was ze zekers naar de peuterspeelzaal gegaan.
Groetjes Sandra

Wij hebben Fabio al ingeschreven voor de PSZ én de lagere school tegelijk, toen hij 7 maanden oud was! Zo lang zijn de wachtlijsten hier!
Wij wilden persé deze school omdat Wilfred daar ook heeft gezeten vroeger en omdat er een dieren wei is met geitjes, lammetjes etc. Ook is het zwembad naast de deur en de schooltuintje liggen op het terrein van de school. Deze school ligt aan het einde van onze straat, dus lekker dichtbij.
Wij zijn dus zeker van een plaast op deze school. Fabio gaat vanaf 2,5 jaar naar de PSZ.

Groetjes van Cissy

Wij hebben Enzo een tijdje geleden ingeschreven bij de psz. Hij zou in nov. ernaartoe gan (2 jaar en 3 maanden) maar de psz gaat voor 50% dicht, dus staat hij op een wachtlijst. Waarschijnlijk wordt hij in januari geplaatst. Ik baal ervan als een stekker. Maar ik wil hem echt naar die psz doen omdat hij ook naar de kleuterschool en lagere school gaat hier in het dorp.
Ik hoop dat ze dan plek hebben anders zoek ik ff een andere tijdelijke andere psz.

Oh ja, hij gaat dan 2 ochtenden, op dinsdag en donderdag.

liefs
di silva

hallo
in schrijven moest met 1 jaar.
afwachten of ze dan ook mag gaan.
inschrijf geld is al betaald.
nu staat ze op de wacht lijst.
bassis school heb ik nog niet over na gedacht. we hebben er 3 hie rwaar van ik een zeker niet wil voor mijn kind.
vanaf 2 jaar kunnen ze naar de psz.
ik ga wel nog een curcus muziek op schoot doen hier in maastricht.
zodat iris al wat kan wennen aan andere kinderen.
is op vrijdag ochtend in het zelfde gebouw als het cb maar dan een andere ruimte uiteraard.

Ik weet het niet zeker,maar volgens mij gaan ze hier pas met 2 jaar en 9 maanden.
Opgeven mag als ze twee zijn geloof ik.
Delano gaat wel straks,gezellig met andere kindjes,leuk!
Hier is het 2 keer in de week 3 uurtjes geloof ik.
Ik weet ook weing zeker hè?!haha.
Groetjes Tanja

bij ons mag je ze ip opgeven met 1 jaar en 9 maanden en dan worden ze rond hun 2e jaar geplaatst
ik moet eerlijk toegeven dat ik er een beetje tegen op zie om elise er heen te doen en dan niet voor elise maar meer voor mezelf dan ben ik helemaal alleen en zijn ze allemaal weg
dus ik denk dat ik wacht met opgeven totdat ze 2 is zodat ze pas rond 2.5 geplaatst wordt

saskia

Terug
Bovenaan