peuterspeelzaal

Nou....wij hebben een insider in onze vriendenkring, dus we hebben de tijd. We willen Stef wel naar school doen als hij 2 is, dus binnenkort gaan we maar eens even langs om hem in te schrijven. Gelukkig weten we dus al dat er geen wachtlijsten zijn...

Liefs Annet

Hier pas geleden ingeschreven,moest met 1,5 jaar.Hopelijk mag ze met nieuwe schooljaar gaan,dan is ze net 2 jaar.Ze ziet graag kindjes...voor mij mag ze thuis blijven...hi hi.
groetjes gaby

Wat leuk zeg, zo'n inloopochtend.
Ik heb Sophie ook opgegeven voor de psz, ze kan er vanaf 2,5 jaar terecht. Omdat ze al 2 dagen naar het kdv gaat, heb ik haar voor 1 ochtend opgegeven.

Gijs is nooit naar de psz geweest, voor hem was 2 dagen kdv écht genoeg. Maar dat extraverte meisje van mij, vind het altijd leuk met meer kindjes. En als we Gijs gaan halen bij de naschoolse opvang wil ze niet meer mee naar huis haha. De psz zit in hetzelfde gebouw, dus ze gaat het er vast heel leuk hebben.

Groetjes
Susan

Ik heb Thomas vandaag opgegeven. Als hij 2 is dan krijgen we een oproep. Ik heb gekozen voor de woe en vrij ochtend. Wilde eigenlijk eerst 1 ochtend proberen maar ze doen aan 2 ochtenden. Wel gek hoor om hem in te schrijven. Oh mijn ventje wordt al zo groot!
Liefs Esther

Wij geven Dean begin april op. Hij is dan 18 mnd. In oktober gaat hij op dinsdag- en donderdagochtend naar de peuterspeelzaal. Ik heb er tot voor kort zelf gewerkt, dus da ´s handig.

Groetjes,
Nelly.

Ik kan Mila nog niet eens opgeven.
Heb al een keer contact gehad met de stichting,maar hier kun je pas opgeven in de maand dat ze twee wordt.
En dat afwachten waneer en waar er plek is.
Ik weet niet of ik een of twee dagdelen wil,weet ook niet wat er mogelijk is.
Mischien eerst een dagdeel en later er een bij.
We zien wel, Mila is bijna 1,5 dus we hebben nog even.
groetjes piewie

Ik snap je helemaal met die verhoging, dat hadden ze bij Anne op de peuterspeelzaal ook, ik vond dat heel goed

Ik ga binnenkort Renske ook opgeven, is toch wel leuk voor d'r

Hoi hoi,

29 Maart is het open dag bij de psz hier en dan gaan we kijken en zéér waarschijnlijk ons Tess opgeven.We hebben er maar 1 hier bij ons in het dorp en de kindjes zijn welkom vanaf 2jaar.Maar er is wel een wachtlijst,dus is het heel goed mogelijk dat Tess naar de psz gaat als ze  2,5 is.Het lijkt me wel hartstikke leuk voor haar om lekker met de andere kindjes te spelen,kletsen,zingen etc.Voor mezelf zal het wel even moeilijk zijn verwacht ik,maar daar zullen  ongetwijfeld meer moeders last van hebben en ach daar komen we ook wel weer doorheen.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan