peuterspeelzaal

Dankjewel Do, maar dat was voor mij niet nieuw (werk zelf in de kinderopvang ;-)
Maar staan er bij jullie dan 3 leidsters op 8 kinderen??? Of was dat omdat jij die kennismaking had?
Liefs!

ja, er zijn 3 leidsters over 8 kids hierzo.
best wel veel he?? ( weinig kids)
er zijn ook geen wachtlijsten hier bij deze, omdat ze zo weinig kids hebben.
ik ben er alleen maar blij mee. des te meer wordt er opgelet :p
ze heeft ook altijd standaard dezelfde juffrouws, en de zelfde kindjes. das een voordeel dat ze hier verplicht 4 dagdelen moeten. tis verdeeld in 2 groepen hier.

spannend hoor, vanmiddag gaat ze voor t eerst :D
ze werd wakker: kindjes spelen!!! roept ze keihard hahaha.
k had haar gisteren vertelt, dat als ze wakker wordt, ze met de kindjes mag spelen.
ze gaat van half 1 tot half 3.
ben erg benieuwd. denk dat als ze weer thuis is, ze gelijk in slaap valt hahahaha.
tis nogal een slaapkop.

liefs, do

Ga hier binnenkort met mn vriendin (die werkt op kinderdagverblijf) naar de peuterspeelzaal kijken maar heb van andere moeders in de kerk die hun kindje daar ook heen brengen wel heel positieve verhalen gehoord!

Liefs Marina

ik zou idd ook verder zoeken!!!
hier heb ik de psz nog niet eens bezochtmaar wel van andere goede verhalen gehoord,helaas mag een kindje hier pas met 2,5 naar de psz daar baal ik echt van caithlyn is er gewoon aan toe merk ik,maar helaas maar wachten dan he:p

hoe gaat dat bij jullie kwa leeftijd?

Misschien gaat Shanice maar dan pas met 3 of helemaal niet ben toevallig bij het cb geweest en ik heb het nog met de kinderarts erover gehad voor shanice qwa ontwikkeling is het helemaal niet nodig vind ze. Bij ons is het ook 2,5

Bij ons is het ook met 2,5 jaar maar ik wilde me vast orienteren, gelukkig heb ik dat gedaan :D
Zou ook wel willen dat het hier eerder kon, Indy is er klaar voor haha!
Wat luxe Do, bij jullie! Zijn dat allemaal geschoolde leidsters? Hier staan er altijd 1 geschoolde leidster en 1 vrijwilliger op de groep.... Dus...
Nou ben benieuwd, ga donderdag (ben ik vrij) me eens verder verdiepen in de andere psz.

Terug
Bovenaan