peuterspeelzaal

T is erg rustig hier, maar toch probeer ik het even. Ik hoop dat jullie hier af en toe nog lezen....

Hoe denken jullie over de peuterspeelzaal.
Ik weet nog niet goed of ik Matthias naar de peuterspeelzal zal doen. Hij gaat ook naar een gastouder waar hij met andere kinderen speelt en verder speelt hij veel met kinderen van vrienden...
Goed ik ben even benieuwd.
 
Het is idd rustig hier, maar ik kijk nog elke dag ff:)

Ik heb zelf nog nooit nagedacht over de peuterspeelzaal. Quinn zit 2 dagen op het kinderdagverblijf en 1 dag bij mn moeder. Wil m dan niet ook nog eens naar de peuterspeelzaal brengen. Vind het dan wat te veel worden, zowel voor hem als voor mij.
Maar het is wel een goede voorbereiding voor de basisschool. Ze leren al wel de basis die ze kunnen gebruiken op de basisschool.
Ik zou Quinn er naar toe hebben gebracht als hij verder niet op een kdv oid zou hebben gezeten.
Succes met de beslissing...
 


Hoi,

Onds oudste dochtertje is afgelopen maandag 4 jaar geworden en heeft op de peuterspeelzaal gezeten.
Nu passen mijn schoonouders 2 dagen op als ik werk en zat ze verder niet op het kdv.
Lizzy is nu 20 maanden en gaat als ze 2 worden 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal en ze gaat ook verder niet naar het kdv..dat scheelt natuurlijk ook en het is erg goed voor hun ontwikkeling.
Ik snap jullie hoor jullie kindjes zitten bij gastouder of kdv en daar spelen ze ook met andere kindjes dan zou ik mijn kids ook niet naar de peuterspeelzaal doen.
Voor mij nu wel vreemd hoor ons oudste meisje nu net 4 jaar geworden en naar de kleuterschool eerst voorlopig even de ochtenden.
Heb met Lizzy vanmorgen lekker boodschappen gedaan en ze heeft nog even een uurtje vanmorgen op bed gelegen dan is het helemaal stil.
Lizzy vind de sneeuw trouwens maar niks jullie kindjes ?

Liefs
 
Quinn vind de sneeuw best wel leuk. Hij vind het leuk op de slee en om er doorheen te lopen. Ook het schoppen van sneeuw naar de hond vind hij geweldig (en de hond vind het nog leuker). Het enige wat hij absoluut niet leuk vind is als hij met blote handjes de sneeuw raakt. Dan zet hij toch een keel op.

Meneer vind het niet nodig om zijn handschoenen aan te doen, of zn muts op te zetten. Daarom krijgt ie af en toe wat sneeuw naar zich toe, doet hij iig zn muts op en zn handschoenen aan:) Best gemeen maar het werkt wel.
 
Matthias begint de sneeuw steeds meer te waarderen. In het begin vond hij het alleen maar vies, en wilde hij er echt niet in de buurt komen, nu lopen we er samen wel door heen, dat gaat, maar als er wat op zijn schoenen of handschoentjes zit vind hij erg, dat is vies.
Sleeen vind hij niet echt wat, wel vind hij het leuk om mij op de slee te duwen... ja kinderarbeid ik weet het ;)...
 
Terug
Bovenaan