Pfeiffer

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt of het nu lichamelijk of mentaal is, ik kan me zo voorstellen dat je lichaam ook een behoorlijke opdonder kan krijgen als je maar genoeg meemaakt en dat kan dan opeens boven komen met een nieuwe zwangerschap.

Ik heb hele erge pfeifer gehad toen ik 14 was, helaas is dat toen door dokters niet tijdig behandeld en bleven me een aansteller noemen toen na een jaar ik ook niet meer kon lopen en mijn milt zowat op klappen stond, als je op tijd je rust nu neemt met pfeifer is er niets aan de hand, maar daar moet je je dan wel aanhouden, je beeb  neemt toch wel wat ie nodig heeft, jij hebt het alleen wat zwaarder omdat je antistoffen moet aanmaken, die hij dan als het goed is meekrijgt..maar je dokter kan je uitgebreid informeren hierover.

Ik heb er CVS / ME aan over gehouden omdat ik niet serieus werd genomen dus als je het hebt is het heel goed dat je er optijd bij bent en je tijdig kan rusten (en dan bedoel ik bijna letterlijk bedrust is het enige wat helpt, helaas geen medicijnen voor...

Terug
Bovenaan