Pff al 4.5 maand gestopt Wanneer komt het !

Hallo Priscilla en de rest.

Mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden bezig voor een kindje en ik dacht ook dat gaat vast heel snel. Nee dus je moet maar net het geluk hebben dat je op de juiste dagen klust en het moet ook geen obsessie worden. Je kan onmogelijk iedere maand om de dag klussen dan wordt het meer een verplichting.
Wij hebben nu zoiets van we zien wel wanneer het zover is, als het iets langer duurt kunnen we ook weer iets langer sparen, Maar ik begrijp je heel goed iederen maand rond de eisprong en daarna mijn nod beginnen toch de zenuwen.

Maar inderdaad je hoort alleen maar de verhalen van degene die snel zwanger zijn geworden en je omgeving denkt ook dat je zomaar even zwanger kan worden. Ik merk zit vooral bij mijn schoonouders die na oud en nieuw vertelden dat ze in 2007 wel een kleinkind wouden. Wat denken ze wel niet dat we dat zomaar even doen?????

We moeten ons er maar bij neerleggen dat het toch een wonder blijft wanneer je zwanger wordt.

Groetjes Marjolein

Halloo meiden,

Ik heb ook even die percentages gelezen en vroeg me eigenlijk af of daarin meegnomen is dat niet iedereen precies weet wanneer de vruchtbare dagen zijn. Misschien dat de percentages dan hoger zouden zijn. Ik heb de mazzel dat ik het precies voel elke maand, dus ook geen verplichting om 2 weken of zo om de dag "aan de slag" te gaan. Zelf ben ik volgens mij wel super vruchtbaar. Ben drie keer zwanger geworden binnen 2 maanden. Helaas is het de laatste 2 keer op een miskraam uitgelopen. Dus ook die supervruchtbaarheid zegt niks. Beter langer wachten en dan een goede afloop. Wij gaan het nu weer proberen en ik hoop ook dat het snel lukt hoor. Lijkt me zenuwslopend om maanden achter elkaar die spanning te hebben van wel of niet zwanger. Bovendien ben ik al 35, dus enige haast is wel geboden haha. Voel me al een oude muts.
Succes allemaal

groetjes Empe

Jeetje Empe, dan ben je echt vruchtbaar!!! Ik voel inderdaad geen eisprong en gingen tot nu tijd onze klusweek berekenen via predictor, maar nu in ronde 7 willen toch eens testen met ovulatietesten of we goed zitten. (Ik krijg via de post, maar ze zijn er nog niet) Wie weet zitten we wel veels te vroeg of te laat... Liefs Lientje

Terug
Bovenaan