pff alles beu

nou ik zeg het al.
ik heb het weer helemaal gehad, met het weer met het zwanger zijn van m'n michilen voetjes. bah
en het gekke is bijna 29 weken zwanger van een 2ling en nog maar 1 kilo aangekomen.
maar op m'n buik staat wel zoveel spanning ik kan er gewoon niks aan velen.
als die 2 bewegen om en om of allebei te gelijk dan wordt ik er gewoon misselijk van.
krijg van die pijn scheuten in m'n billen en rug.
slapen doe ik ook al niet lekker meer. wordt me allemaal wat te veel alles gewoon.
en dan moet ik nog zooooooooooo lang voor me gevoel. morgen krijg ik weer een echo en naar de gyn. heb ik ook al geen zin in.
eten heb ik ook geen zin in.tis gewoon k*t

sorry maar moest het ff kwijt of het oplucht weet ik nog niet.
 
Pfff en dan moet je nog wel even. Ik ben nu ruim 36wk en ben het ook aardig beu.Vooral omdat ik veel vocht vast hou. Ben blij dat ik er met max 6wk vanaf ben.
 
Ohh kan het me best voorstellen. Ik ben morgen uitgerekend en het ook spuugzat. Heb dan wel 1 baby in me buik, maar dat geschop alsmaar doet pijn en is vervelend en word misselijk als ik op me rug lig van de druk op me maag.
Is er niet iets wat je heel leuk vind om te doen. Dan heb je een beetje afleiding...

groetjes
 
Ik heb het ook wel een beetje gehad nu hoor, vd week 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen zou het misschien ingeleid worden. Was toch geen reden toe dus nu weer thuis en heel rustig aandoen. Had vrij veel last van voorweeen maar die zijn ook weer weg vandaag, ben zaterdag uitgerekend maar van mij mag t wel eerder komen!
 
probeer is te genieten van de zwangerschap dat voel je al die kwalen niet zo erg we wisten van te voren wat ons te wachten stond met dat geklaag gaat het echt niet weg ik ben 33wk en 3 dagen maar geniet er nog steeds van het idee dat je straks er iets heel moois en kostbaars voor terug heb is dat toch alles waard
 
meid op deze site mag je tenminste even lekker klagen zonder dat je raar aangekeken wordt. Dat is in de "echte" wereld wel een beetje anders toch. Ik ben zelf 30 weken onderweg en ook ik wil graag mijn lijf terug en mijn kinderen willen dat ook Dit knuffelt niet meer zo lekker vinden ze :)
en die kwalen van dikke voeten, obstipatie, harde buiken, maagzuur tja die kunnen mij nu ook wel gestolen worden hoor. Een half jaar vind ik eigenlijk lang zat maar helaas. Ach ik zie er het mooie maar van in binnen nu en 10 weken heb ik een pracht van een dochter in mijn armen en 2 jongens aan mijn bed (en een man) die dan helemaal verlieft zijn op onze nieuwe spruit. Nu de naam nog die wil nog niet echt vlotten :)
sterkte gewenst en zoals je leest YOU ARE NOT ALONE
 
@ Felicia, Laat ons toch lekker klagen .. Het is niet altijd rozegeur en maneschijn ..
Na een week niet kunnen slapen, bekkeninstabiliteit, kotsmisselijk, olifantenpoten (en zo kan ik wel doorgaan!) denk ik dat je niet meer zo heeeeeel erg kan genieten op het moment.. Dat we klagen en dat het niet weg gaat weten wij inmiddels ook wel en ook weten we dat we straks een pracht dochter of een zoontje krijgen. Jeetje zeg ..
 
Terug
Bovenaan