pff alles beu

Nog even volhouden!!

Ik ben donderdag 24 weken.. dus ik geniet eigenlijk nog wel van mn buikkie.. hij is nu nog mooi.. straks gaat mn buik echt wel in de weg zitten, dat weet ik nog van mijn vorige twee zwangerschappen. Mijn jongens zijn 2 en 3 jaar en ik moet zeggen dat het me wel tegen valt hoor.. eigenlijk. Die knulletjes vragen mega veel aandacht, en dan ben je al vaak moe, het is pittig. En ja die laatste 3 weken zijn niet zo leuk meer.. pfjuw steek hier en steek daar, en dan klaag ik ook lekker mee hoor!! Ik weet nog dat ik bij de vorige zwangerschap met 38 weken de deur nog amper uit kon.. omdat ik maar een paar stappen hoefde te zetten en dan begonnen die gemene steken weer onder in mijn buik, dan moest ik gewoon weer even stil staan haahah.. en trok het weer weg, misschien waren het wel voorweeen ofzo. En toen dacht ik verdorie, ik kan nog niet eens even de supermarkt in of het begint al weer.. ja toen was ik er ook poepie flauw van. En daarna ben ik nog een keer met mn man de stad in geweest, ik was net een olifant haah.. maar ik voelde me zo rot en moe.. heb ook even een traantje gelaten toen, was er zooo zat van! En we kwamen thuis, en ik deed de was in de machine, en ping.. de vliezen braken.. ben die avond nog bevallen. Maargoed.. nu nog een keer deze bijzondere ervaring mee maken, en daarna nooit meer helaas.. wij houden het bij drie kindjes "eerst druk zat" hahah.. Sterkte nog even!!! En uhhhh je bent echt niet de enige he.. die klaagt.

Liefs mammma
 
Klaag maar lekker hoor, hoort erbij en hier mag het!
Tuurlijk het is een wondertje die je straks bezig mag houden.
Vond bij de 1e alles bijzonder :D en bij de 2e was dat al minder.
Maar op een gegeven moment ben je die kwaaltjes gewoon helemaal zat,''t is dat ze erbij horen en kan je nagaan als je er dan nog 2 in je buik hebt ook...
Allemaal sterktte!
 
Terug
Bovenaan