Pff... bikinilijn bijhouden.. wat een ramp..

Hallo!

Dames ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar het word nu aardig lastig om de boel beneden een beetje aan kant te houden..
Tjonge wat een gedoe!
De buik zit er nu toch echt voor en kan dus moeilijk kijken of het een beetje netjes is.
En als ik eerlijk ben kan ik er niet tegen als de boel weer gaat groeien, dus het moet weg...  Dus geen bossen bij mij...

M'n lenigheid in de douche valt me behoorlijk tegen en spiegels en warm water werkt niet..

(jeetje wat een onderwerp..) Bij de eerste zwangerschap heeft mijn vent het op een gegeven moment gedaan want ik kon het niet meer. (het scheelt want hij doet het vaker.. hij is verpleegkundige..)

Hoe zit het met jullie? Nog tips?

Liefs, Susanne 27,3 wk

hoi hoi
ja hier precies hetzelfde hoor,bij mij ook geen bossen.
mijn man doet het nu want ik kan het echt niet meer zien en om nou als een aap er bij te gaan lopen ,nee dank je.
lijkt mij ook de enigste oplossing.
liefs sil

HiHi... wat een "problemen" hebben zwangere vrouwen toch....
Ik zelf heb dit probleem niet zo; geef mij maar puur natuur (behalve wanneer ik naar het strand ga)
Tja, mijn baby gaat dus geboren worden als een Tarzan of Jane... Zo uit de jungle! (hihihi)

Suc6 met de "strijd" daar beneden...

Liefs Nika

Hahaha wat een onderwerp. Ja, de laatste keer bijwerken moest puur op gevoel. Ik zal er wel niet heel uitzien daar. En nee, mijn man laat ik daar niet bij met een scheermes of zelfs maar een trimmer. Hij kan veel maar daar vertrouw ik hem echt niet mee. Dan nog liever zoals Nika omschrijft Jane en Tarzan praktijken straks.

groetjes, Anne

Whahahaha, wat hebben wij het toch zwaar als zwangere vrouwen!

Ik doe het lekker op gevoel, deed ik de vorige keer ook. Ik heb geen zin om elke keer mijn vriend te roepen als ik onder de douche sta.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Haha ik doe het ook op gevoel, en soms doet mijn vriend het!!!
Hij vind het wel een leuk klusje

Maar heb zelf ook geen idee meer hoe het er van onderen uitziet..... haha
Het zal niet helemaal netjes zijn ben ik bang maar ach ik vermoed dat ze dat in het ziekenhuis wel gewend zijn!

Geloof me nou... als je straks ligt te bevallen maak je je hier echt niet druk om hoor. Het laatste wat je dan interesseert is of je doos wel netjes geschoren  is.

hahahahahah

Nou hier precies zo. Ben ook niet zo gek van haartjes hier en daar. Normaliter scheer ik niet maar hars ik. Nu gaan we komende week met mijn hubby nog effe lekker weg. Maar mijn onderste regionen zijn niet meer  te zien :(( dus ga ik mijn man vragen om te harsen. Dat wordt nog wat!!

en heeft iemand ervaring met ontharingscreme's?? ik heb die tot op heden nooit gebruikt omdat ik niet geloof dat ze echt goed werken. krijg je er stoppels van net als scheren??

is wel minder pijnlijk dan harsen natuurlijk.

nou suc6 allemaal!

Terug
Bovenaan