Pff... bikinilijn bijhouden.. wat een ramp..

Wat een herkenning..

Ik ben blij dat manlief er geen problemen mee heeft, maar ik laat het maar groeien.. Het liefst zou ik het allemaal weghalen, maar helaas ik kan er werkelijk niets meer van zien en ik heb het geprobeerd met een spiegeltje, maar dat werkte ook niet echt.. benen scheren doe ik electrisch en niet onder de douche zodat ik makkelijker even rechtop kan staan (duurt allemaal wat lang, maar goed)

hihi euhmm ik gooi dr dus ontharingscreme op he?
ff in laten werken en de douchekop dr op en voila...kaal....hihi...
weet echt nie of het goed is hoor...maar om nou een oerwoud te laten
ontstaan? neuh of mn man het laten doen? neuh...krijg ik alleen maar de slappe lach
en bovendien ben ik dan bang datie me snijdt.....

valt me trouwens wel op dat het allemaal xtra hard/snel groeit..of lijkt dat maar zo?
hmmm...

Hallo!!

Ik ben ook niet van de bossen, maar dat is ieder voor zich.
Ik kon tot vorige week nog netjes mijn streepje bijhouden. Maar gisteren voelde het niet echt prettig om mijn buik in te houden terwijl ik aan het scheren was.  Kreeg daardoor het gevoel dat mijn streepje steeds meer op een doorbroken lijn ging lijken...... dus heb ik alles er maar af gehaald . Mijn vriendje is een schat maar ik vind dat toch erg eng om hem daar beneden de boel te laten onderhouden. En ik doe het nog al vaak scheren ook. Denk zo 2 tot 3 keer in de week effies snel onder de douche, anders gaan de stoppeltjes zo jeuken. Mijn benen gaan nog redelijk. Ik ga dan altijd onder de douche op de grond zitten, maar ja dat overeind komen wordt wel steeds lastiger, dus ik moet maar eens een krukje gaan aanschaffen!! ha ha!!

Wat een "probleem" eigenlijk he!?

Groetjes
Wilma

nou ik doe het ook onder de douche zittend op een krukje en dan maar op de gok ik haal mezelf wel lekker vaak open maar ja moet toch er van af he ,, ik doe het ook vrij vaak want ik wil het niet aan laten groeien dan is het nog lastiger om te doen

en oja over wat ze er in het ziekenhuis over vinden he hahaha geloof mijn maar die zijn daar heel wat gewend hahahahahahah

veel liefs cora

hoi

Ook ik merk dat het steeds lastiger word,maar het lukt nog steeds,bij mijn eerste heb ik gewoon tot het eind kunnen scheren,maar ja heb nu wel een iets grotere buik zeg maar en moet nu nog kleine 3 maanden,ach we zien wel en anders wil mannetje lief het wel even doen.gr wendy 27,4 wk zw

grappig dat iedereen hetzelfde gedoe heeft! buik inhouden gaat bij mij ook niet meer, maar met scheerschuim voor de spiegel gaat het  bijhouden van mijn streepje  nog aardig goed. 'onderop' doe ik het nu  maar op gevoel. en mijn benen doe ik net als een paar van jullie ook zittend in de douche, dan kun je ze voor je uit strekken en lukt  het makkelijk.  

misschien dat ik  mijn bikinilijn  een dezer weken laat harsen bij zo'n bikiniwaxer. lijkt me voor de laatste weken (incl. bevalling) wel fijn, want dan blijft het toch wat langer weg.

nou, sterkte allemaal!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Geweldig onderwerp!
Ik probeer ook gewoon zelf onder de douche op gevoel alles een beetje bij te houden. Zag in de spiegel dat mijn streepje precies gelijk loopt met de lijn die nu een beetje op mijn buik verschijnt. Dus ik kan redelijk mikken! Heel wat ervaring natuurlijk!
Ik vind het wel zo fijn om gewoon bij te houden. Groeit nu namelijk toch wat harder voor mijn gevoel. Als het straks echt niet meer lukt dan vraag ik mijn vriend wel! Die had zich al vrijwillig aangemeld, vond hij geen probleem!
Hoe doen jullie dat? Samen onder de douche? Zitten, liggend? Hoe kan hij er goed bij?

ik deel ook jullie probleem, nou ja deelde. Ik gebruik nu die mesjes van intuition ofzo waar de schuim al bij op zit. Ga zitten in de douche en dan maar met die mesjes erover heen. Voor mij ook geen bossen daar, nee geen denken aan!

Terug
Bovenaan