pff echt eng hier

Ik kijk altijd op www.buienradar.nl voor het actuele regenoverzicht. Hier kan je ook kijken wat de regen doet voor twee uur vooruit.

Ik zie idd dat het in het westen onweert en hier in het oosten lekker droog is. Maar er is hoop de regen trekt naar het noorden weg.

Jeske

Ha Jeske! Hoop?? Ik woon in het noorden (groningen), heb geen belang bij alweer hoosbuien en onweer hoor!
Het is hier klam en benauwd. Ik voel druk op mijn hoofd en dat betekent wel dat er onweer aan zit te komen...grr....

Ellen mv Julian

ps. vervelend Pauline dat je zo bang bent voor onweer.

Zo pauline, volgens mij is het nu aardig bij jullie. Bij ons is het ook drama geweest hoor. Wat een regen!
En ik had me voorbereid op een zondag vol zon en warmte....nou die warmte was er, maar het was nat nat nat en nat.
Gatsie! Weer geen zwembroekfoto van Kian. Heb nog maar 1 dag!
Liefs Nelleke

Het is hier nu vanaf 13 uur weer rustig gelukkig.
En bloedheet, maar ja liever hitte dan dat gedonder hihi
Succes voor de meiden die het nu hebben

Huh,.. hier een en al zon,..
Maar ja,.. kruip zo mijn nestje in want heb nachtdienst!

Esmé mv Kay

Hoe is het nu?
Hier gelukkig geen noodweer gehad maar volop zomerweer.
Maar wat niet was kan nog komen

groetjes Anke

hellup er hangt hier boven Vlie een dikke onweerswolk. Zelfs de hond zit naar Donald Duck te kijken. Zo maar even naar www.buienradar.nl om te kijken of de kinderen naar bed kunnen en de hond weer in zijn mand. ..... Het begint ook aardig te stinken buiten... de hoeveelheid regen kan het riool niet aan en een lucht!!!!!
Met al die toeristen wil het hier wel.....
Effe checken hoe het ervoor staat!!!

Groetjes Renske

Het is gelukkig niet meer zo heftig geweest als vanmorgen, maar vanaf 18 uur is het hier gewoon weer heerlijk aan het regenen

Terug
Bovenaan