pff het huishouden

Huishouden doe ik 's morgens meteen als ik de oudste naar school heb gebracht. Of anders 's avonds nog een keer stofzuigen/ dweilen als alles in bed ligt. De stofzuiger staat hier ingeplugt naar de etenstafel, na iedere maaltijd zuig ik even kruimels (anders hebben we zo muizen vrees ik....).
Opruimen dat blijft een ramp met drie kids. Dat kun je echt de hele dag doen, gek word je daar van. Zal voorlopig nog wel even zo blijven. Ik kan al dromen van de tijd dat ze alledrie op school zitten en het in ieder geval overdag netjes blijft.

Judith

Huishouden???? Daar ben ik mee gestopt haha...

Nou ik heb dus besloten dat het belangrijkste is dat ik eerst geniet van mijn kids en daarna ook nog een keer ga schoonmaken...wat dus neerkomt op af en toe even wat tussendoor proppen...vies is het hier niet, maar netjes en opgeruimd dat lukt al jaren niet meer....al dat kinderspeelgoed en een  vriend die alles prima vindt liggen waar het terechtkomt...

Maak me er ook niet meer druk om...als alles net gezogen en gedweild is gaat toch natuuuuurlijk de zandbak weer open...verspilde moeite om het al te vaak te doen dus

groetjes Yvonne

hoi marike,
ik poets op maandag als de oudste naar school is.
Maar met kinderen is mijn huis ook nooit superschoon,alleen wc,douche en vloer.
Kamer met speelgoed is niet te zuigen,en mag van mij ook lekker blijven liggen.
Je kan ook een stofzuiger door het huis halen als de kinderen er zijn,de oudste(3)
wil wel mee helpen.

Verder genieten en het huis op de 2de plaats zetten.
doeg,motormuis

huishouden daar doe ik niet meer aan hoor. Niks aan.

gewoon ondergoed aan 2 kanten dragen, af en toe de ramen goed tegen elkaar open zetten en klaar

oftewel, het kan bij ons ook beter. We hebben nog maar 1 kindje, maar werken wel allebij (te) veel (kan helaas nog effe niet anders, maar over 2 maanden ben ik wellicht eindelijk klaar met mijn werk joehoe let the good life begin! )

Ik heb dus geen goede tips voor je. Ik bel af en toe mijn oma, die heeft nog huishoudschool gedaan en die is handig en zo. En die zegt: "Meid, het is gewoon kei-hard werken en je kunt maar beter wennen aan de rotzooi, want daar zit je nog heeeel lang in"

En mijn oma heeft gewoon altijd gelijk. Dus wij "omarmen"nu de rotzooi, druk bezig met acceptatie enzo.. Gaat heel aardig

Terug
Bovenaan