Pff, ik eet zoveel

Pff, ik eet zoveel en heb serieus veel honger. Vanochtend heb ik om 8 uur een boterham met 1 kop thee op.
Daarna om 10 uur een sauzijsenbroodje (veel te vet), om 12 uur 2 caiserbroodjes en een appelflap. Dit allemaal als lunch.
Pfffffffffffffff, en mijn hongergevoel is eigenlijk nog niet weg.

Herkenbaar?

dat vele eten herken ik ook wel  maar misschien kun je beter meer gezonde dingen eten.. dan kom je ook niet zoveel aan.
ik maak bv lekkere salades met sla, kerstomaatjes, fetakaas light, paprika.. enz..
of een appeltje tussendoor is ook lekker.

en je kunt je brood ook beleggen met een hoop groen, dat vult ook meer
ik heb bv tussen 2 boterhammen een plak kipfilet, hutenkase en stukjes paprika. Heeerlijk!

succes!

In mijn 1e zwangerschap ben ik heel veel aangekomen, mijn vk gaf toen aan dat tijdens je zwangerschap een stukje chocolade het dubbel aan je lichaam komt tijdens je zwangerschap.

Ik lette toen al veel op mijn eten, veel fruit etc, maar kwam ook nog heel veel aan.

Maar gezond eten, vult beter dan slecht eten, dus ik zou zeker voor gezond eten gaan.

Ik heb overigens op dit moment het tegenovergestelde, heb juist heel weinig honger. Welicht komt dit omdat ik nu nog meer let op wat ik eet, veel vezel rijke dingen.

Succes ermee!

hihi..ja herken dat allemaal wel ...Ik vreet soms alles op wat los en vast zit...
Maar ik heb met mijn man afgesproken dat we door de weeks geen chips meer halen enzo.. En hij helpt daar wel goed bij..
Dus dat eet ik maar een broodje...
altijd beter dan slechte dingen..
Ik denk dat je toch beetje moet oppassen en niet te veel moet toegeven..Beslist niet eten voor 2!
HEt valt namelijk gewoon niet op als je extra groeit..En straks krijg je het er misschien heel moeilijk van af......

Ik ben wel een snoepkont maar ik houd me ook nu best vaak in. Maar: ik heb ook gewoon meer honger! Ik merk aan alles dat mn lijf zoveel meer energie aan het verbruiken is! Ben al 4-5 kilo aangekomen maar ik slaap zoooveel...
Succes, ik weet wat je bedoelt. ;-)

greets Jannie

JA!!
zeer herkenbaar
pffft ik heb ook honger als en paard en eet dan ook best veel
Maar ik probeer er ook op te letten want wat er nu aankomt moet er strax ook weer vanaf

Nou, veel eten herken ik juist helemaal niet.

Moet mezelf er echt toe zetten om s morgens een boterham te eten, krijg het met moeite weg. Ook dingen die normaal wel erg lekker vind (bijv. chocola) moet ik nu niks van hebben.

Probeer nu echt tussendoor fruit ofzo te pakken, omdat dat voor het kindje wel belangrijk is natuurlijk, maar eet echt omdat het moet.

Terug
Bovenaan