Pff, ik eet zoveel

Hey hallo allemaal,
Dat eten is voor mij ook wel herkenbaar. De ene dag moet ik mezelf dwingen om te eten, de andere ga ik me het liefst te buiten aan alles wat maar eetbaar is. 3 weken geleden was ik erg misselijk en moest ik veel overgeven, ik ben toen 1,5 afgevallen. Nu voel ik me een stuk beter en heb ik al 3 dagen niet meer overgegeven. Ik blijf regelmatig eten, maar merk dat ik wel steeds probeer een stapje verder te gaan, in plaats van een broodje eet ik eens een tosti, in plaats van een koekje een stukkie chocola enz. En toch, ik weeg mezelf iedere week en ik ben lekker aan t jojo-en. Vorige week een halve kilo erbij, die is er nu weer af. Raar he?
Wat mij trouwens helpt om gezond te blijven eten: mijn vriend maakt op mijn werkdagen mijn broodtrommel klaar. Hij wisselt het beleg mooi af en door het werk wat ik doe kan ik niet zo ff tussendoor naar de supermarkt, dus moet ik t wel opeten. Verder snijd ik iedere dag 4 stuks fruit klaar, wat ik verdeeld over de dag kan op eten en ik neem altijd een bakje activia, een beker optimel en een paar pakjes sultana's ofzo mee. Ik heb zo verdeeld over de dag voldoende te eten en ik kan ook ieder moment kiezen waar ik zin in heb. Dit werkt voor mij echt prima!
Veel succes met eten/niet eten!
Groetjes,
Karin

Ook bij mij is dat eten gedurende de hele dag erg herkenbaar. Moet zo rond het 1,5 uur wat eten. Probeer ook op te letten wat ik eet, het liefst gezond (zoals fruit)   maar soms is een stukje chocolade toch wel erg verleidelijk .
Meiden geniet lekker van jullie zwangerschap!!!

liefs

Terug
Bovenaan