Pff, ik wil ook...

Iedereen om me heen bevalt maar...
Op het forum zie ik geweldige foto's van mooie beebjes...
Ik wil het ook...

Inmiddels ben ik nu een week overtijd en heb het nu wel gehad. Mijn lijf houdt het nog wel vol, maar ikzelf vind het nu wel genoeg! Ben gewoon veel te nieuwschierig naar het kindje wat zich nu ruim 40 weken heeft verstopt in mijn buik.
In mijn hoofd was de planning heel anders. Mijn zoontje is bijna 4, heeft vandaag zijn laatste dag op de creche. Gaat woensdag oefenen op school, is volgende week jarig. Ik had gehoopt dit in redelijke fitte toestand met baby te kunnen meemaken. Nu is alles nog één groot vraagteken hoe 't allemaal zal zijn en hoe ik me zal voelen.

Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt

Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en wordt waarschijnlijk gestript. Wie weet heeft nog resultaat...

Groetjes,
Marieke (41+1)

Hier nog eentje!!! En dan ben ik 'pas' 39+4! Maar onze dochter kwam met 38 weken, dus loop voor mijn gevoel aardig overtijd. En idd, lijf doet het allemaal nog wel, maar had het zo anders gepland. We krijgen 29 sept. de sleutel van het nieuwe huis, had gehoopt dan al een manneke van een week of vijf,zes mee te nemen, ipv (als het tegenzit) eentje van pas net aan twee weken!!!

Oei, dat wordt een krappe toestand idd...............zometeen 2 verjaardagen in een week........whahaha!!
Maar goed, ik begrijp je helemaal hoor! Het is klaar, het is leuk geweest, kindje is af, mama ook: kom er maar uit!!!
Fijn dat je je in ieder geval lichamelijk nog goed voelt! Is het nog iets beter te dragen he?
Zat net trouwens vol afgrijzen de weersberichten voor komend weekend te bekijken...........het wordt weer warm.............kon wel janken. Heb ik dus ook gedaan.
Is het laatste wat ik er bij kan hebben op het moment, laat het maar regenen, of beter zoals in oostenrijk, laat het maar sneeuwen............whahahah!!!

Sterkte met de laatste loodjes meid!
Hoop dat het strippen gaat helpen!

Liefs Rimke
39+2 weken..........

Sorry, maar het is heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich even zo voelt.

Whow, inderdaad; ik had het nog niet gezien Rimke. Maar op weer.nl staat inderdaad voor zondag ongeveer 27 graden op de planning. Jemig. Als we dan allemaal lekker bevallen zijn, dan kunnen we er in ieder geval van genieten!

Kom op babies!! Buiten de buik is de wereld veel leuker!!

Hoi,

Ook ik heb het nu wel helemaal gehad ben nu 41 weken +1 dag dus heb het wel gehad en ook inderdaad me lijf red het nog wel maar ik vind het zelf wel leuk geweest vanmorgen naar de verloskundige geweest alles nog goed ook de mogelijkheid gehoord voor het strippen maar ga daar mee wachten tot ik bij de gyn. geweest ben aangezien ik daar donderdag heen moet voor een ctg en gesprek om te bespreken wanneer ik ingeleid word etc. Hoop toch ook echt wel dat ze vanzelf komt en ik geen eens meer naar de gyn hoef. Onze eerste dochter was ook 11 dagen te laat dus was er wel een beetje vanuit gegaan dat deze ook later zou komen maar had wel gehoopt dat het niet weer zolang zou duren!! Nou laten we hopen dat alle baby's geboren zijn voor het weekend kunnen we dan in ieder geval lekker genieten van het mooie weer met onze babys in onze armen ipv in de buik!!

Sterkte allemaal!

Groetjes Nicole

Dames het is jullie ook gegunt hoor zo'n hummeltje in jullie armen.

Ik hoop dat jullie voor de warme dagen die gaan komen, een babietje hebben.

Groetjesss manon

Nee, Rimke..... help, dat had ik nog niet gezien. Ik ben er dus ook niet blij mee. Sinds de hitte weg is voel ik me heerlijk, maar die hete weken, wat was ik er beroerd van af en toe!

Gelukkig hoef ik  nu niet zoveel meer te doen als toen, maar stiekem hoop ik dat de kleine er voor de hitte is.

Dag dames!!
Hier nog iemand die met smart op haar beeb aant wachten is..ben nu 40+4 en ben het spuugzat!
Het is wel opbeurend om te lezen dat ik niet de enige ben maar toch duurt het wachten me nu echt te lang..de dagen duren lang..de nachten ook want ik slaap niet meer. Wil het wel van de daken schreeuwen hoe zat ik het ben..ik kan niet meer..vind het echt lang genoeg geweest zo. En dan te bedenken dat het nog wel een week kan duren..
En als ik dan net lees dsat het zaterdag zo heet wordt!!! Hellup!!! Hoop toch echt voor ons allemaal dat we dan ons kindje al in onze armen hebben..
Zet 'em nog ff op allemaal, ik denk aan jullie!!
Dikke kuzzz

Terug
Bovenaan